וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסרטון אבטחה: "פגע וברח" או נסיון רצח?

המשטרה בקליפורניה הפיצה את הסרטון בו נראית מכונית מעיפה באוויר את אייזאה מאיירס - כנראה בכוונה. למרבה הפלא הוא לא נפגע קשות, וטוען: "אין לי אויבים, זו טעות בזיהוי"

ניסיון רצח באמצעות מכונית: אלו כנראה המילים המתאימות ביותר לתיאור ההתרחשות בסרטון האבטחה שהפיצה השבוע משטרת קליפורניה, המתעד את התקרית שהתרחשה ביום ראשון האחרון בעיר בואנה פארק שמדרום ללוס אנג'לס, בה דרסה מכונית - ככל הנראה בכוונה תחילה - את אייזאה מאיירס בן ה-20, בעת שחצה את הכביש במעבר חצייה, והעיפה אותו באוויר.

כך זה נראה - צפו בסרטון

בסרטון ניתן לראות כי המכונית סוטה מהכביש במפתיע, עולה על המדרכה, דורסת את הצעיר ואז שבה למסלולה - בעוד אחיו של הקורבן, שצעד לצדו, מנסה לדלוק אחריה.

מאיירס, למרבה הפלא, סבל מחבלות בלבד, אך בראיונות שהעניק אתמול (חמישי) לרשתות הטלוויזיה, סיפר כי מדובר באירוע שישנה את חייו. "אני רק מודה לאלוהים", אמר לרשת ABC. "התחלתי לחשוב לעצמי, בן אדם, זו ברכה, שהצלחת לעבור אירוע כזה רק עם כמה שריטות ושפשופים".

המשטרה המקומית ממשיכה בינתיים במצוד בנסיון לאתר את הנהג הפוגע, החשוד בעבירה של "תקיפה באמצעות נשק קטלני". מאיירס, אגב, טוען כי אין לו שום אויבים והוא לא מבין מדוע ניסו לדרוס דווקא אותו: "זה כנראה מקרה של טעות בזיהוי".

"מודה לאלוהים". צפו בראיון עם מאיירס ברשת ABC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully