וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: נעצרו 2 חשודים בדריסת הפעוטה שחוללה סערה

המדינה עדיין סוערת סביב התקרית ב-13 באוקטובר בעיר פושאן, אז חלפו 18 עוברי אורח אדישים על פני בת השנתיים המדממת, ולא הושיטו עזרה. עדיין לא ברור באילו עבירות יואשמו הדורסים

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק)

המשטרה בסין הודיעה אתמול (ראשון) כי עצרה שני חשודים בדריסתה של הפעוטה וואנג יו-אה בת השנתיים בשבוע שעבר, בפרשה שממשיכה להסעיר את המדינה. בתקרית שאירעה ב-13 באוקטובר בעיר פושאן, ותועדה כולה על ידי מצלמת אבטחה, נראה הנהג הראשון דורס את הילדה וממשיך בנסיעה אף שהבחין בכך, ולאחר מכן דורס אותה גם הנהג השני. בתווך, עברו במקום עוד לפחות 18 עוברי אורח שלא עשו דבר כדי לעזור לפעוטה - שבינתיים מתה השבוע מפצעיה לאחר שהרופאים נלחמו על חייה במשך כשבוע.

לפי דיווחי כלי התקשורת בסין, משטרת פושאן חקרה אתמול את שני החשודים לקראת הגשת כתבי אישום נגדם, ובעקבות זאת הורתה על מעצרם עד תום ההליכים. טרם נמסר באילו עבירות בדיוק יואשמו.

התקרית עוררה בתקשורת המקומית שאלות קשות בנוגע למוסריותם של אזרחי סין, לנוכח האדישות שהפגינו עוברי האורח. מותה הפך לנושא הפופולרי ביותר ברשת החברתית הסינית ווייבו (ה"טוויטר" הסיני). סינים רבים הביעו זעם וצער על האירוע. במחוז בו נדרסה דנים כעת בשאלה האם לאכוף חוק שיחייב מתן עזרה לאזרחים במצוקה, אך סקרים שנערכו בנושא מעידים כי מרבית התושבים מתנגדים לחקיקה שכזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully