וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: מתה הפעוטה שנדרסה והופקרה על ידי עוברי אורח

וואנג יו-אה בת השנתיים לא שרדה את הפגיעות הקטלניות שספגה כשנדרסה על ידי 2 כלי רכב. צילומי מצלמות האבטחה בה נראים לא פחות מ-18 עוברי אורח שמתעלמים ממנה עוררו סערה עולמית

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: גדי וינסטוק. קריינות: אביב אברמוביץ')

הפעוטה הסינית בת השנתיים, וואנג יו-אה, שתועדה נדרסת על ידי שני כלי רכב ולא פחות מ-18 עוברי אורח התעלמו ממנה, מתה מפצעיה, כך נמסר הלילה (שישי) מבית החולים בו היא אושפזה. הרופאים אמרו כי הייתה בתרדמת מאז התקרית. דובר בית החולים מסר כי היא מתה מקריסת מערכות והוסיף כי הרופאים לא חסכו במאמצים בניסיון להצילה. במקביל עצרה המשטרה את שני החשודים בדריסתה.

זעזוע בסין: פעוטה נדרסה, עוברי אורח התעלמו

התיעוד הקשה לצפייה של דריסתה עורר סערה בינלאומית. סרטון מצלמת אבטחה שצולם בשבוע שעבר בעיר פושאן בדרום סין מתעד את הרגע בו פוגע בה רכב מסחרי לאחר ששוטטה על הכביש. הנהג עוצר את הרכב אחרי שהבין שפגע בילדה - אך אז, בקור רוח מצמרר, הוא פשוט ממשיך בנסיעה, ודורס אותה פעם נוספת עם הגלגלים האחוריים.

הסצינות שנקלטות בעדשה לאחר מכן מזעזעות לא פחות. במשך שבע הדקות שאחרי התאונה, נראים לפחות 12 עוברי אורח חולפים על פני הפעוטה, ששוכבת על הכביש כשהיא מדממת ופצועה קשה. איש מהם אינו מגיש לה עזרה. זאת ועוד - משאית שחולפת בכביש ממשיכה בנסיעה, ודורסת שוב את הילדה.

רק כעבור דקות ארוכות מבחינה אישה אחת בשם צ'ין שיאן-מיי, חסרת בית שחיטטה בפח סמוך, בפעוטה הפצועה, ומנסה לסייע לה (השבוע היא זכתה בפרס מטעם הממשל המקומי על האזרחות הטובה שגילתה). רק אז מגיעה אמה של הילדה, קו פיי-פיי, שמבינה את גודל האסון ופורצת בעזקות שבר.

התקרית עוררה בתקשורת המקומית שאלות קשות בנוגע למורל של אזרחי סין. מותה הפך לנושא הפופולרי ביותר ברשת החברתית הסינית ווייבו (ה"טוויטר" הסיני). סינים רבים הביעו זעם וצער על האירוע. במחוז בו נדרסה דנים כעת בשאלה האם לאכוף חוק שיחייב מתן עזרה לאזרחים במצוקה, אך סקרים שנערכו בנושא מעידים כי מרבית התושבים מתנגדים לחקיקה שכזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully