וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר המסחר של אובמה חשוד בתאונת "פגע וברח"

מבוכה לממשל: לא ברור מה הנסיבות שהובילו את ג'ון ברייסון לנסוע לבדו בלוס אנג'לס, להתנגש ברכב פעמיים ולהימלט מהמקום - רק כדי להתנגש ברכב נוסף. הוא מאושפז ללא הכרה

הנסיעה ההרסנית של בכיר הממשל: שר המסחר של ארצות הברית, ג'ון ברייסון, מבוקש על ידי המשטרה בקליפורניה בעקבות מעורבותו, לפי החשד, בשתי תאונות באזור לוס אנג'לס בשבת האחרונה, שהותירו אותו פצוע ומחוסר הכרה. לפי הודעת המשטרה, ברייסון בו ה-68 חשוד כי נטש את זירת התאונה הראשונה לאחר שגרם לה. הוא מאושפז כעת בבית חולים מקומי, שם מטופלות פציעותיו, "שאינן מסכנות חיים".

התאונות, לפי ההודעה, התרחשו בשבת בסביבות 17:00 אחר הצהריים. ברייסון, נטען, נסע לבדו במכונית השרד "לקסוס" ברחוב בסן גבריאל, פרבר צפון-מזרחי של העיר - כשפגע מאחור ברכב אחר, שעצר לפני מחסום מסילת רכבת.

לפי הדיווח המשטרתי, ברייסון שוחח בקצרה עם שלושת נוסעי הרכב שנפגע - אך לאחר מכן עזב את המקום, בעודו פוגע במכוניתם פעם נוספת. הם מיהרו להתקשר למשטרה, ואילו הוא המשיך בנסיעה - ודקות לאחר מכן פגע ברכב נוסף, שבו היו גבר ואישה, בסמיכות מקום. הפעם, הוא נמצא על ידי שוטרים מחוסר הכרה מאחורי ההגה. הוא טופל בזירת האירוע, ולאחר מכן פונה לבית חולים. חמשת המעורבים האחרים בתאונות התלוננו על כאבים, וחלקם נזקקו לטיפול רפואי.

דובר משטרת סן גבריאל, ליוטננט אריאל דוראן, הבהיר כי ברייסון חשוד ב"פגע וברח פלילי", ובהמשך אמור חבר מושבעים להחליט אם להגיש נגדו כתב אישום. לפי הודעת המשטרה, "החקירה הראשונית העלתה כי התאונה נגרמה על ידי החשוד ג'ון ברייסון, שר המסחר של ארצות הברית". בשלב זה עדיין לא ברור אם אלכוהול או סמים מילאו תפקיד בהתנהלותו ההרסנית של השר, אולם הנושא ייבדק.

הנשיא ברק אובמה מינה את ברייסון לעמוד בראש משרד המסחר באוקטובר האחרון, לאחר שהדף בקלות טענות שונות שהעלו גורמים שמרניים שטענו כי עמדותיו של ברייסון בזכות איכות הסביבה הופכות אותו לבלתי מתאים לתפקיד (הטענות התמקדו בתפקידו הקודם כמנכ"ל חברת האנרקיה "אדיסון", אותה הפך לחברה המתמחה באנרגיית שמש ורוח). מאז מונה, מהווה ברייסון ציר מרכזי במימוש מדיניותו הכלכלית של אובמה, ופועל ליצירת מקומות עבודה. כמו כן, הוא מייעץ לנשיא בנושאי אנרגיה ירוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully