וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הונו את חברת הביטוח לאחר מעורבותם ב"פגע וברח"

רמי שני

14.6.2012 / 6:26

בני זוג מבאר שבע חשודים כי פגעו עם מכוניתם ברוכב האופניים מיכאל מירלשווילי, גרמו למותו, ולאחר שנטשו את זירת התאונה הודיעו לחברת הביטוח כי רכבם נפגע במהלך נסיעה

בני הזוג החשודים במעורבות בתאונת פגע וברח בנגב בראשית חודש מאי, פעלו כדי להסוות את דבר הפגיעה ואף העבירו דיווח כוזב על נסיבות התאונה לחברת הביטוח, כך עולה מחקירת המשטרה. ביום שלישי האריך בית משפט השלום בבאר שבע בשמונה ימים את מעצרו של תושב העיר, בן 33, החשוד בגרימת מותו של רוכב האופניים מיכאל מירלשווילי. מעצרה של אשתו הוארך ביומיים.

על פי החשד, השניים נסעו מנתיבות לבאר שבע בשעת לילה מאוחרת. מעט לפני שדה תימן, פגעה מכוניתם במירלשווילי, שמת במקום. השניים נמלטו מזירת האירוע ושבו לביתם. הם דיווחו לחברת הביטוח כי רכבם נפגע במהלך נסיעה, אולם לא מסרו את הסיבה האמיתית ולטענת המשטרה, יצרו מצג שווא כדי להונות את חברת הביטוח לצורך קבלת מימון לתיקון הנזק שנגרם למכונית.

"החשוד מסר הודעה כוזבת לחברת הביטוח, הגיש בקשה כוזבת לחברת הביטוח, השמיד ראיות, שיבש חקירה וקשר קשר לביצוע פשע עם אחרים והוא לא דיווח על התאונה", נכתב בבקשת המעצר של החשוד. לאיש ולרעייתו, שלהם שלושה ילדים קטנים, מייחסת המשטרה שורה של עבירות, בהן הריגה, הפקרה אחר פגיעה, מסירת ידיעה כוזבת, קבלת דבר במרמה, השמדת ראיות, נהיגה בצורה רשלנית ופוחזת.

ביחידת החקירות של מרחב הנגב, הצליחו כבר לפני שבועיים לאתר את הרכב הפוגע ואת הנהג. התפנית בחקירה חלה ככל הנראה לאחר שהשניים פנו לחברת הביטוח כדי לבצע הליכים לתיקון מכוניתם ומידע על כך הגיע למשטרה. חוקר היחידה, שהתייצב מול שופט המעצרים התורן, רנ"ג חיים דידי, חשף במהלך הדיון עוד כמה פרטים, שמבססים לטענתו את החשדות כלפי השניים ומחזקים את הראיות באשר לדרך שבה הם פעלו.

לדברי החוקר, החשוד קשר את עצמו לביצוע העבירה ובתחילת השבוע הוא מסר את גרסתו לאירועים. יצוין, כי עורכת הדין של האישה, שוש חיון, דחתה בשמה את החשדות המיוחסים לה וטענה כי היא לא קשורה לאירוע וכי מעולם לא הוציאה רישיון נהיגה, לכן לא נהגה במכונית והחשדות המופנים כלפיה מופרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully