וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת ההרוג בפגע וברח: "אולי הפוגע היה יכול להצילו"

רמי שני

3.5.2012 / 18:45

מיכאל מירילשווילי נהרג כשרכב על אופניו לפנות בוקר ונפגע מרכב ליד באר שבע. המשטרה מנסה לאתר את הנהג הפוגע. בתאונה הערב סמוך לעיר נהרגה אישה ונפצעו שני בני אדם

בני משפחתו של מיכאל מירילשווילי בן 44 מבאר שבע, שנהרג הבוקר (חמישי) בתאונת "פגע וברח" סמוך לעיר, אומרים כי אם הנהג שפגע בו היה מתעכב לידו ומסייע לו, ייתכן שהוא היה נשאר בחיים. מירילשווילי, אב לשניים, רכב על אופניו בשעת בוקר מוקדמת כשהיה עוד חשוך, בכביש שבין אתר דודאים לבין שדות תימן, ולא היו לו אביזרי זיהוי - פנסים ומחזירי אור.

כלי רכב שעבר במקום, ככל הנראה מכונית פרטית, פגע בו והעיף אותו לשוליים. רכב אחר שעבר במקום והבחין בו הזעיק את כוחות המשטרה ואת מגן דוד אדום. צוות רפואי קבע את מותו של האיש.

חקירת המשטרה מתמקדת כעת בניסיונות לאתר את הנהג הפוגע. במשטרה אומרים כי אם הוא היה מדווח על האירוע ולא נמלט מהמקום ייתכן שהיו מקלים עליו בהליך משפטי או בכל צעד אחר שהיה ננקט כלפיו. "ייתכן שהרגיש במכה, אבל לא תיאר לעצמו שפגע ברוכב אופניים. אם היה מתייצב לאחר ששמע בתקשורת על האירוע הוא היה מטופל בצורה אחרת מאשר עבריין שברח ממקום תאונה", אמר רב פקד יובל פז ראש לשכת תנועה בנגב.

במשטרה הוקם צוות חקירה מיוחד לחקור את נסיבות האירוע. הצוות כולל קציני חקירות וחוקרי תאונות דרכים שהחלו לאסוף ממצאים בזירה, כדי לנתח את האירוע ולנסות לזהות את הרכב הפוגע. בידי המשטרה יש כמה כיוונים אפשריים לחקירה, אותם הם בוחנים.

בתוך כך, תאונה נוספת אירעה הערב ליד באר שבע. אישה נהרגה ושניים נוספים נפצעו כאשר כלי רכב התהפך סמוך למועצה האזורית חורה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הנפגעים לבית החולים סורוקה בבאר שבע. משטרת התנועה פתחה בחקירת הנסיבות.

עוד בנושא
חשד ל"פגע וברח" ליד באר שבע: רוכב אופניים נהרג
ה"פגע וברח" בחיפה: נעצר חשוד שהסתתר אצל חברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully