וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"פגע וברח" ליד באר שבע: רוכב אופניים נהרג

רמי שני

3.5.2012 / 7:36

הרוכב, בשנות ה-40 לחייו, נפגע מרכב בקטע הכביש בין שדה תימן לאתר דודאים ונמצא על ידי נהג שעבר במקום. המשטרה מבקשת ממי שהיה עד לתאונה לפנות אליה

רוכב אופניים בשנות ה-40 לחייו נהרג הלילה (חמישי) בתאונת דרכים שאירעה בכביש 35, בקטע שבין שדה תימן לצומת הכניסה לאתר דודאים בכיוון באר שבע. על פי החשד, מדובר בתאונת "פגע וברח".

מחקירה ראשונית עולה כי רכב שחלף בכביש פגע ברוכב פגיעה קטלנית מאחור, והוא הושלך בועצמה רבי לשולי הכביש. נהג רכב שעבר בכביש מעט אחרי שאירעה התאונה הבחין באיש, והודיע על כך למגן דוד אדום ולמשטרה. צוות רפואי שהגיע למקום קבע את מותו. עוד עולה מהחקירה כי רוכב האופניים נסע עם מעט מאוד אמצעי זיהוי ליליים, כמו מחזירי אור או פנסים, וזאת על אף שמדובר היה בקטע כביש חשוך, דבר שככל הנראה מנע מנהג המכונית הפוגעת להבחין ברוכב האופניים. כמו כן, אופני השטח עליהם רכב מוכרות כבעלי בולמי זעזועים קדמיים בלבד. החוקרים בוחנים בין היתר, אם האיש רכב עם אמצעי הגנה או לא.

משטרת התנועה ממשיכה בחקירת נסיבות התאונה, ומבקשת מעדי ראייה למקרה ליצור קשר עם משטרת התנועה במרחב הנגב, בטלפון: 08-620544.

תאונה דומה נוספת אירעה אתמול בבני ברק. צעיר בן 19 נהרג, ונער בן 15 נפצע באורח קשה, לאחר שלדברי עדי ראייה נפגעו ממכונית שנמלטה מהמקום. התאונה אירעה ברחוב חזון איש בבני ברק בעוד השניים היו רכובים על אופנוע בעת שנפגעו.

צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירת התאונה מצא את בן ה-19 כשהוא במצב אנוש, ופינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה, יחד עם בוחני תנועה של אגף התנועה תל אביב, ונבדק חשד שמדובר בתאונת "פגע וברח".

עוד באותו נושא
חשד ל"פגע וברח" בבני ברק: אופנוען בן 19 נהרג
פגע וברח בחיפה: אם ובתה נפצעו בתאונה, הנהג נמלט
פצוע קשה בתאונת פגע וברח בכביש החוף; אותר חשוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully