וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"פגע וברח" בבני ברק: אופנוען בן 19 נהרג

2.5.2012 / 14:50

הצעיר פונה לבית החולים תל השומר, שם נקבע מותו. נער בן 15, שרכב אף הוא על האופנוע, נפצע באורח קשה. עדי ראייה מספרים כי השניים נפגעו על ידי רכב שנמלט מהמקום

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

חשד ל"פגע וברח" בבני ברק: צעיר בן 19 נהרג, ונער בן 15 נפצע באורח קשה, לאחר שעל פי עדי ראייה נפגעו בצהריים (רביעי) ממכונית שנמלטה מהמקום. התאונה אירעה ברחוב חזון איש בבני ברק בעוד השניים היו רכובים על אופנוע בעת שנפגעו.

צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירת התאונה מצא את בן ה-19 כשהוא במצב אנוש, ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה, יחד עם בוחני תנועה של אגף התנועה תל אביב, ונבדק חשד שמדובר בתאונת "פגע וברח", בעקבות עדויות של עוברי אורח, לפיהן רכב פגע ברוכבי האופנוע ונמלט.

יוסי לוין, חובש וכונן מגן דוד אדום, סיפר לוואלה! חדשות כי בשעה 12:26 התקבלה קריאה על תאונת הדרכים הקשה. "הגעתי תוך דקה למקום, ומצאתי שני רוכבי אופנוע ששוכבים במרחק של עשרה מטרים זה מזה, ורחוקים כמה עשרות מטרים מהאופנוע", סיפר לוין, "אחד מהם שכב על אי תנועה כשהוא במצב אנוש, והשני שכב על הכביש במצב קשה. הכנסנו אותם לניידת טיפול נמרץ והתחלנו להעניק להם טיפול רפואי ראשוני".

יעקב צורף, פרמדיק של מגן דוד אדום סיפר אף הוא על הממצאים בזירת התאונה, ואמר כי הצעיר נפגע אנושות בראשו והיה מחוסר הכרה. "העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ, שם הנשמנו אותו עד שאבדו הדופק והנשימה, אז התחלנו לבצע בו פעולות החייאה תוך כדי העברתו לחדר ההלם בבית החולים תל השומר. שם נמשכו המאמצים להצילו, אך בסופו של דבר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו", אמר הפרמדיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully