וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פגע וברח" בחיפה: נעצר חשוד שהסתתר אצל חברו

קובי מנדל

27.4.2012 / 0:03

המשטרה עצרה חשוד שלישי במעורבות בתאונה בשכונת בת גלים, בה נפצעו קשה אם ובתה. עד כה מודים החשודים כי נסעו ברכב הפוגע, אך טענו כי לא הם היו מאחורי ההגה

המשטרה עצרה אמש (חמישי) תושב חיפה החשוד כי היה האדם השלישי שהיה המעורב בתאונת ה"פגע וברח" שאירעה במוצאי שבת בשכונת בת גלים בעיר. על פי החשד, השלושה היו במכונית כשזו עלתה על המדרכה ופגעה בפאניה פייזילברג בת ה-83 ובבתה לריסה, בת ה-62, שהובילה את אמה על כיסא גלגלים, ופצע אותן באורח קשה.

החשוד נעצר אמש בזמן שהסתתר בדירת חברו, לאחר הצטברות ראיות במשטרה ובגין עדויות של החשודים האחרים בפרשה. הוא נחקר באשמת פגיעה חמורה בנסיבות חמורות והפקרת פצוע, כאשר מחר צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה. בנתיים, החשודים מודים שנסעו במכונית הפוגעת, אך מכחישים - כל אחד לחוד - כי נהגו ברכב בזמן התאונה.

החשודים הנוספים: בן 24 שהתחבא אצל אימו ובן 23 בעל עבר פלילי

החשוד השלישי מתווסף לשניים הראשונים, בני 23 ו-24, כאשר המבוגר מביניהם סיפר בחקירתו שלשום במשטרה כי הסתתר בבית סבתו לאחר האירוע, והותיר את מכשיר הטלפון הסלולרי בבית אימו כדי שלא תהיה דרך לאתרו. עוד סיפר, כי לא נהג ברכב אלא ישב לצידו של הנהג, החשוד בן ה-23, שנעצר ראשון, והוא בעל עבר פלילי עשיר בתחום הסמים, הרכוש והתנועה.

התאונה אירעה במוצאי שבת ברחוב העלייה השנייה בחיפה כאשר רכב מסוג מאזדה התנגש בכלי רכב אחר שנסע בכביש, סטה מנתיבו, פגע בשתי הנשים שהיו על מדרכה בצד הכביש ונמלט מהמקום. האם שנפגעה באורח קשה מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת עם פגיעות בכל חלקי גופה. גם הבת, שנפגעה באורח בינוני בתאונה עדיין מאושפזת עם פגיעות בגפיה.

(עדכון ראשון: 23:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully