וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצוע קשה בתאונת פגע וברח בכביש החוף; אותר חשוד

הנהג הפוגע נמלט בריצה, והותיר מאחוריו שני הולכי רגל סמוך למחלף נתניה, כשמצבם קשה ובינוני. המשטרה איתרה חשוד בדריסה על פי מספר הרכב, שנשאר בזירה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

ושוב, תאונת פגע וברח: שני הולכי רגל כבני 50 נפצעו קשה ובינוני כשנפגעו אמש (שני) מרכב, כשעמדו לצד תחנת אוטובוס. הרכב הפוגע נסע במחלף נתניה לכיוון דרום ואז פגע בהולכי הרגל. צוותי מד"א שהגיעו למקום טיפלו בשניים, כשהפצוע הקשה מבניהם סובל מפגיעה רב מערכתית, והשני סובל משברים בגפיים התחתונות, ופינו אותם לבית החולים לניאדו. שוטרי משטרת נתניה, שערכו חיפוש אחר הנהג שנמלט מהרכב, איתרו את בעל הרכב החשוד בדריסה, על פי המספר על לוחית הרישוי ברכב, בביתו בנתניה, והוא נלקח לחקירה. מפקד משטרת נתניה, ניצב משנה אלון אריה, אמר לוואלה! חדשות כי "החשוד שנעצר הוא בעל הרכב והוא יובא מחר להארכת מעצרו בבית משפט השלום בנתניה".

תאונת פגע וברח בכביש החוף. שלומי גבאי
אל השמשה האחורית של הרכב מוצמד השלט "נהג חדש". זירת התאונה, אמש/שלומי גבאי

כקילומטר וחצי דרומית למקום התאונה נמצא הרכב הפוגע לאחר שעצר בשולי הדרך, ממנו הנהג נמלט רגלית. אל השמשה האחורית של הרכב מוצמד השלט "נהג חדש", וסימני הפגיעה שעל הרכב העידו על כך שיש לו קשר לאירוע: השמשה הקדמית שבורה וכן הגלגל הימני וכל צדו הימני של הרכב פגוע באופן רציני. כוחות גדולים של משטרה נתניה סגרו את האזור וערכו סריקות בשטחים הפתוחים הקרובים במטרה לנסות ולאתר את הנהג, שנמצא, כאמור, בביתו.

בתחילת החודש נהרג גבר כבן 60 מפגיעת משאית חולפת בכביש 3 סמוך לצומת הכניסה לקיבוץ רבדים. מכוניתו של הנהג, שנפגעה ממשאית חולפת, הועפה על שולי הדרך, וצוותי מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו עוד בטרם הצליחו לחלצו מהרכב.

לקריאה נוספת:
חשד ל"פגע וברח" בשפלה: רכב הועף מהכביש, הנהג נהרג
נהג ברכבו של אדם, דרס אותו למוות ונמלט ברגל
חשד: דרס החיילת, הפקיר והחליף צמיגים וגחון ברכב

(עדכון ראשון: 19:34)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully