וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג ברכבו של אדם, דרס אותו למוות ונמלט ברגל

גבר כבן 60 נדרס ונלכד תחת גלגלי מכוניתו בנתניה, ומותו נקבע במקום. במשטרה בוחנים אפשרות כי אדם שניסה לשדוד ממנו את מכוניתו דרס את ההרוג, הפקיר אותו בזירה ונמלט ברגל

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

גבר בשנות ה-60 לחייו נהרג בצהריים (שישי) כשרכב מסוג מרצדס פגע בו ברחוב לילינבלום בנתניה. נהג הרכב הפוגע, שבבעלות הקשיש, נמלט מהזירה, ככל הנראה ברגל. במשטרה בוחנים אפשרות כי הדורס ניסה לשדוד את רכבו של ההרוג, ובמהלך האירוע ככל הנראה נסע לאחור, אז פגע בהרוג, הותיר אותו לכוד תחת הגלגלים - ונמלט. כוחות ההצלה ניסו לחלץ את הולך הרגל, שתחילה הוגדר מצבו אנוש, ובהמשך נקבע מותו. משטרת נתניה פתחה בחיפושים נרחבים אחר הנהג הפוגע, בעוד בוחני אגף התנועה במשטרת השרון נמצאים בזירה וחוקרים את נסיבות המקרה, לרבות חשד לפלילים. במשטרה מבקשים מעוברי אורח ומעדי ראייה שהיו ברחוב לילינבלום ובסמוך לו בסביבות השעה 14:00 ויכולים למסור פרטים אודות התאונה, להתקשר לטלפון 050-6270941, או למוקד 100 של המשטרה.

תאונת דרכים פגע וברח בנתניה. שלומי גבאי
הולך הרגל נלכד תחת גלגלי הרכב, הנהג נמלט ברגל/שלומי גבאי

זהות החשוד בדריסת החיילת ביקנעם הותרה לפרסום

הבוקר הותר לפרסום כי עיסאם אבו חנא, בן 46 מנצרת ונהג הסעות בחברת "אבנר הסעות", הוא החשוד כי דרס את החיילת מנאש יז'אצו בתאונת הפגע וברח בסוף השבוע שעבר. מעצרו הוארך עד ליום ראשון. המשטרה מחפשת עדיין אחר חשודים נוספים בדריסה.

כמו כן, יחד עם הנהג נעצרו לחקירה חמישה צעירים נוספים בשנות ה-20 לחייהם המתגוררים בעפולה, שהזמינו את שירותיו של הנהג בתום בילוי לילי בו שתו כמויות רבות של אלכוהול. על פי העדות שמסר אחד הצעירים לחוקרי המשטרה, עולה כי במהלך הנסיעה מכיוון חיפה לעפולה הבחין אחד הצעירים ברעש מוזר. הצעיר התעורר משנתו ושאל את הנהג למקור הרעש, אך האחרון הרגיע אותו ואמר לו שהוא יכול לחזור לישון בשקט. חמשת הצעירים שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים למשך חמישה ימים.

עוד בנושא
חשד: דרס החיילת, הפקיר והחליף צמיגים וגחון ברכב
צפו: הרגעים שלאחר תאונת האוטובוס ליד ירושלים
קרובי הנספים בתאונה בירושלים: ”הילדים נשרפו חיים”

(עדכון ראשון: 14:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully