וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הרגעים שלאחר תאונת האוטובוס ליד ירושלים

ניר יהב

17.2.2012 / 10:22

בסרטון של כלי תקשורת פלסטיני נראים ניסיונות החילוץ מאוטובוס הילדים הבוער. משרד החינוך ברשות הכריז על הקמת ועדת חקירה בעקבות התאונה, בה נהרגו חמישה ילדים ומורה

סרטון וידאו שפורסם הבוקר (שישי) מציג את הרגעים הראשונים שלאחר התאונה הקשה שאירעה אתמול, במהלכה התנגשה משאית באוטובוס ילדים פלסטיני, וכתוצאה מכך נהרגו חמישה ילדים ומורה. בסרטון, שצולם על ידי רשת התקשורת הפלסטינית "ראיה", נראה אוטובוס הילדים כשהוא עולה באש מיד לאחר התאונה. עשרות פלסטינים מיהרו להגיש עזרה ולנסות לכבות את האש תוך שהם צועקים כל הזמן "תביאו מטפי כיבוי" ו-"איפה רכבי הכיבוי?".

הסרטון מראה גם כי לאחר מספר דקות הגיעו לזירה כוחות צבא, רכבי כיבוי פלסטינים, אמבולנס של הסהר האדום הפלסטיני וכן אמבולנס ישראלי. האוטובוס השרוף הופך במהרה לשלד חרוך ולא נשאר ממנו זכר. כל אותו זמן מוצאים כמה ילדים מהאוטובוס כשהם בריאים ושלמים ובמקביל נשמעים קולות של נשים הזועקות מכאב. עורכי הסרטון טשטשו את התמונות הקשות לצפייה.

תאונת דרכים קטלנית ביישוב אדם, פברואר 2012. עומר מירון
זירת התאונה, אתמול/עומר מירון

בד בבד, התאונה הקשה שאירעה אתמול ממשיכה להסעיר את הרחוב הפלסטיני, המביע זעם על כמות הילדים שהוכנסה לשני אוטובוסים - בניגוד לתקנים וההוראות. משרד החינוך הפלסטיני אף הודיע היום כי הקים ועדה שתחקור את נסיבות האירוע, ומסקנותיה יפורסמו בשבוע הבא. לדברי סגן שר החינוך הפלסטיני, מוחמד אבו זיד, הוועדה תחקור האם ניתנו כל האישורים להוציא את הילדים לטיול והאם ננקטו כל הצעדים לשמירה על הילדים.

לקריאה נוספת
הדיווח הראשוני על התאונה הקשה
שר הבריאות הפלסטיני: "צה"ל מנע סיוע מהיר לילדים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully