וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרסו למוות רוכב אופניים וטענו: "פגענו בגמל"

רמי שני

21.6.2012 / 15:45

על פי כתב האישום שהוגש נגד חיים ואיילת אלון, הם דרסו למוות את מיכאל מיראלשווילי ליד באר שבע ונמלטו מהמקום מבלי להזעיק את כוחות ההצלה. חרף זאת, הם מואשמים רק בהפקרה

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבעה נגד בני זוג, תושבי העיר, בגין דריסתו למוות של מיכאל מיראלשווילי, בעת שרכב על אופניים בחודש מאי האחרון. בני הזוג, איילת וחיים אלון, בני 25 ו-32 (בהתאמה), לא הואשמו בעבירה של הריגה, אלא בהפקרה ובאי מילוי חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה.

על פי הכתב האישום, אלון פגע עם חזית רכבו באופני הרוכב מאחור בעת שנסע ליד באר שבע, והוא הוטח יחד עם אופניו בחוזקה אל חזית מכסה המנוע ועל השמשה הקדמית של המכונית. לאחר מכן, הוא הופל אל הכביש. מיראלשווילי נמצא שרוע בשול הימני, כאשר אופניו נמצאו על מעקה הבטיחות סמוך למקום. כתוצאה מפגיעת הרכב, הוא נחבל קשות ומת מפצעיו, ורכב הנאשמים ניזוק קשות. עוד עולה מכתב האישום כי שעות אחדות לאחר הפגיעה, פנה אלון אל חברת הביטוח וביקש לתקן את מכוניתו, שניזוקה לטענתו כתוצאה מפגיעה בגמל.

צוות חקירה מיוחד הוקם כדי לחקור את נסיבות התאונה. מפקד הצוות, מפקח יוגב פינסקר, סיפר השבוע כי הממצאים שנאספו בזירה הצביעו באופן ברור על נסיבות האירוע: "תאונת פגע וברח מבחינתנו מקבילה לרצח, ולכן הוקם צוות חקירה מיוחד כדי לטפל באירוע. נעשתה עבודה מקיפה, שאפשרה לנו להגיע אל האנשים שחשודים בביצוע הפגיעה", הוא סיפר. לדבריו, מרגע הפגיעה, עשו השניים כל דבר אפשרי כדי לשבש ולהסתיר את הדבר. "הם ניסו לשבש את החקירה ולהעלים ראיות, בתקווה שהמשטרה לא תגיע אליהם. אנחנו הגענו אליהם אחרי חודש ושבוע. אני יכול לציין שהם קשרו את עצמם לאירוע. העבירה כשלעצמה, היא חמורה מאוד".

"הם ניסו לשבש את החקירה ולהעלים ראיות"

מבקשות המעצר שהוגשו נגד השניים, התבררה תמונה רחבה באשר לחשד שניסו לשבש את הליכי החקירה. מהבקשות עולה כי השניים הגישו תביעת ביטוח כדי להסדיר את התיקון, תוך ציון העובדה שהרכב פגע בבעל חיים. במשטרה חששו כי השניים ינסו לשבש את החקירה בצורה משמעותית יותר, וינסו להעלים את המכונית בדרך של הפקרתה או מכירתה, ונערכו לכך. במקביל, נעשו פעולות לאיתור המכונית ולאחר שהיא נמצאה, בוצעה השוואה של חלקים שנמצאו בזירה, לחלקים ששונו או תוקנו בה.

כאמור, לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את הבעל עד תום ההליכים המשפטיים נגד השניים, ולהשאיר את האישה במעצר בית, תוך התחשבות בהיותה אם לפעוטות. יצוין כי עורכת הדין שלה הסבירה כי אין לה רישיון נהיגה, ולכן היא אינה מעורבת בתאונה עצמה. המשטרה מייחסת לה עבירה של אי העברת דיווח על האירוע לגורמי טיפול וגופי הצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully