וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ובנה נהרגו בתאונה ליד קיבוץ ברור חיל בדרום

רמי שני

30.12.2012 / 13:59

עדי ראייה סיפרו כי מכונית שיצאה מהקיבוץ התנגשה בג'יפ שהגיע מכיוון מזרח. המכונית, שבה נסעו השניים, אישה בת 50 ובנה, בן 25, הועפה לתעלה בצד הכביש

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

אם ובנה, תושבי המועצה האזורית שער הנגב, נהרגו ואדם נוסף נפצע באורח קל עד בינוני בתאונת דרכים שאירעה בצהריים (ראשון), בה היו מעורבים ג'יפ ומכונית ליד קיבוץ ברור חיל שבמועצה האזורית שדות נגב. צוותי מגן דוד אדום ממרחב לכיש שהוזעקו למקום קבעו את מותם של השניים, בן 25, והאם כבת 50. נהג הג'יפ, בן 50, פונה לבית החולים ברזילי באשקלון. כוחות כיבוי אש הוזעקו למקום התאונה כדי לחלץ את גופות ההרוגים מכלי הרכב.

מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי מכונית שיצאה מהקיבוץ פנתה ימינה והתנגשה בג'יפ שהגיע מכיוון מזרח. עדי ראייה לתאונה סיפרו כי מעוצמת הפגיעה הג'יפ התהפך על חלקו האחורי ואילו המכונית, שבה נסעו שני ההרוגים, הועפה לתעלה בצידי הכביש. מתנדבי זק"א ואיחוד הצלה נמצאים במקום התאונה גם כן.

שני הרוגים ופצוע קל בתאונת דרכים ליד קיבוץ ברור חיל בדרום. רמי שני
שרידי המכונית שבה נסעו שני ההרוגים/רמי שני

הלילה נהרגה חסרת בית, בת 24, מפגיעת מונית בפינת הרחובות אלנבי ואחד העם בתל אביב. היא נפגעה מהמונית שנסעה מכיוון דרום לצפון סמוך ל-5:30 בבוקר. פרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בה פעולות החייאה, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. במשטרה בודקים חשד לפיו מדובר בהתאבדות שכן בעבר היא נעצרה כמה פעמים ושוחררה לאחר שירדה לכביש, נשכבה ועצרה כלי רכב. בוחני תנועה גבו עדות מנהג המונית שפגעה בה, ולאחר מכן הוא שוחרר לביתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully