וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיווה ובנה נהרגו בכביש: "היה ביניהם קשר מיוחד"

שי מכלוף

30.12.2012 / 20:27

הבשורה על מותם של זיווה גרימן ובנה בועז היכתה את קיבוץ ניר עם בתדהמה. "בועז היה פסנתרן מחונן, אני עדיין שומע את הדי הפסנתר מהדהדים מחדרו", סיפר דודו

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

בקיבוץ ניר עם שבדרום התקשו לעכל הערב (ראשון) את הבשורה על מותם של חברת הקיבוץ זיווה גרימן בת 59 ובנה בועז בן 31 בתאונת דרכים בצהריים ליד קיבוץ ברור חיל הסמוך. מיכה בן הילל, גיסה של זיווה גרימן אמר כי אבל כבד נפל על המשפחה והקיבוץ. "התחושה במשפחה היא תחושת הלם. כל המשפחה בהלם וגם הקיבוץ", אמר.

בן הילל סיפר כי בועז גרימן עסק במוזיקה ולימד פסנתר לפרנסתו. "אני עדיין שומע את הדי הפסנתר מהדהדים מחדרו, הוא היה מנגן את שופן בכל הזדמנות, מלווה זמרים ושירה בציבור, הוא רב תחומי בכל ההיבט של המוזיקה", נזכר. "אני אתגעגע לקשר המיוחד בין זיווה לבועז, היה קשר מאוד מיוחד ביניהם סביב נושא המוזיקה".

בועז גרימן מקיבוץ ניר עם  ההרוג בתאונת הדרכים בצומת ברור חייל, דצמבר 2012. באדיבות המשפחה
"היה מנגן את שופן בכל הזדמנות". בועז גרימן ואמו/באדיבות המשפחה

"זיווה עבדה כגננת לגיל הרך, רכזת החינוך בקיבוץ. במשך שנים היא ליוותה את בועז אל הפסנתר בחדר האוכל הישן וצמח ממנו פסנתרן מחונן, מוזיקאי, בוגר האקדמיה למוזיקה בירושלים", המשיך בן הילל. לדברי הגיס, האם אספה את בנה מקיבוץ ברור חיל, שם הוא מתגורר עם חברתו, כאשר אירעה התאונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"האב היה בהלם"

בן הילל, יחד עם אשתו פנינה, סיפר את הבשורה המרה לבעלה של זיווה ואביו של בועז, יושי. "הוא היה בהלם ומיד הודיע לארבעת הילדים שנותרו במקומות שונים בארץ", שחזר. אביה של זיווה היה ממייסדי הקיבוץ, אשר לא מזמן חגג את יום הולדתו ה-97. "זיווה וכל המשפחה מאוד מעורבים ואהובים. הם חלק מהעשייה הקיבוצית והקהילה", סיפר ידיד המשפחה, אבי קדוש. "בלתי נתפש שאמא ובן נהרגים בתאונה".

תאונת דרכים בצומת ברור חיל, דצמבר 2012. שי מכלוף
מכוניתם של האם ובנה בזירת התאונה, היום/שי מכלוף

אדם נוסף, בן 50, נפצע באורח קל עד בינוני בתאונה, בה היו מעורבים ג'יפ ומכונית. מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי מכוניתם של האם ובנה יצאה מהקיבוץ, פנתה ימינה והתנגשה בג'יפ שהגיע מכיוון מזרח. עדי ראייה לתאונה סיפרו כי מעוצמת הפגיעה הג'יפ התהפך על חלקו האחורי ואילו המכונית, שבה נסעו שני ההרוגים, הועפה לתעלה בצדי הכביש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully