וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עשרת רגעי הווידאו הגדולים של שנת 2012

השנה החולפת הייתה רוויה תיעודים נדירים. משודד ברזיאלי שירה לעצמו ברגל, דרך "גייזר" שהתנשא לגובה 80 מטרים ועד הצנחן האוסטרי שעשה היסטוריה. וואלה! חדשות מסכמת שנה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

כמדי שנה, גם השנה החולפת הייתה רוויה בקטעי וידאו ותיעודים יוצאי דופן. לקראת סוף השנה, ליקטנו עבורכם את עשרת הרגעים הגדולים של שנת 2012 בווידאו.

מקום 10: שודד ברזילאי, חבר בכנופיית עבריינים שפרצה לסניף בנק בעיר קטנה במדינת פראנה שבדרום ברזיל, ירה לעצמו ברגל במהלך השוד. על פי חלוקת התפקידים בין חברי כנופיית העבריינים, השודד הופקד לשמור על דלת הסניף - כפי שמצלמות האבטחה תיעדו אותו. הוא עמד על יד דלת הבנק עם שני אקדחים שלופים, בזמן שחבריו נטלו מעטפה ובה כסף - אלא שלפתע לחץ בטעות השודד חסר המזל על ההדק של אחד האקדחים, ופשוט ירה ברגלו.

מקום 9: מצלמות האבטחה במלבורן, אוסטרליה, תיעדו את רונלד ג'קסון בן ה-81, כשהוא דוהר לאורך 12 קילומטרים עם הקראוון שלו באחד הכבישים המהירים בעיר – נגד כיוון התנועה. הנתיב בו נסע ג'קסון, שהיה נהג למופת בכל 63 השנים בהן הוא מחזיק ברישיון נהיגה, נסגר לתנועה והמאמצים לעצור את הנהג המדובר עלו בתוהו.

מקום 8: צעירה מהעיר שיאן שבמרכז סין, שצעדה לתומה ברחוב כשהיא משוחחת בטלפון הנייד שלה, צנחה לתוך בולען שנפער מתחתיה בעומק של שישה מטרים, כשהאירוע כולו תועד במצלמת האבטחה המוצבת במקום. היא חולצה מן הבור עם פציעות שטחיות בלבד. מבדיקה שנערכה מאוחר יותר התברר כי הבור נפער באמצע הרחוב בעקבות חלחול של מים כתוצאה מהצפות שהיו במקום.

מקום 7: צינור ראשי שהתפוצץ במלבורן גרם להתפרצות אדירה של גייזר מים שהתנשא לגובה של 80 מטרים והציף את הרחובות והבתים בעיר השנייה בגודלה באוסטרליה. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי כשני מיליון ליטרים של מים נורו לאוויר בעקבות הפיצוץ.

מקום 6: תיעוד מצמרר מרוסיה בפברואר האחרון: במהלך מרוץ ג'יפים פגע אחד הרכבים בשני צלמים שניסו לתעד את המתרחש. אחד הצלמים נמחץ תחת גלגלי הג'יפ אך למזלו הגדול הוא יצא עם שריטות בלבד.

מקום 5: בחודש אוגוסט האחרון ניסה ריצ'רד הנריקסן, רופא מנתח ואב לחמישה ילדים מאוסטרליה, לקפוץ מצוק בגובה 1,200 מטרים באמצעות מכשיר מתח, אך זה קרס באמצע הפעלול. למזלו של הנריקסן, הוא לא פגע בסלעים, שמר על קור רוח והצליח לפתוח את המצנח בדיוק בזמן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מקום 4: שני תושבי גרינלנד ותיירת אוסטרלית ניצלו בנס, כשקרחון ענקי ניתק וצנח אל המים, לא הרחק מהסירה בה שטו. בסרטון נראה גל הצונאמי מתקרב לעברם, אך למרבה המזל דועך בזמן ולא גורם לנזק או לנפגעים.

מקום 3: בחודש פברואר קרס בניין בן תשע קומות בעיר אסטרחן שבדרום רוסיה. לפחות חמישה בני אדם נהרגו -ו12 נוספים נפצעו. על פי הדיווחים מן העיר, לקריסת הבניין קדם פיצוץ ראשוני ורב עוצמה באחת הדירות, שככל הנראה נבע מדליפת גז.

מקום 2: בחודש אוקטובר תועד בדרום אפריקה נמר כשהוא אורב לקבוצת אנטילופות. ברגע שהאנטילופות חולפות לידו מסתער הנמר על אחת מהן וטורף אותה. התיעוד זכה ללמעלה משלושה מיליון צפיות ביו-טיוב.

מקום 1: בחודש אוקטובר זינק ההרפתקן האוסטרי פליקס באומגרטנר מבלון בגובה של יותר מ-39 קילומטרים מעל ניו מקסיקו, במטרה לשבור את שיא הגובה לזינוק מסוג זה. לאחר מספר דקות של צניחה חופשית ולאחריה נפילה בליווי מצנח, נחת באומגרטנר בהצלחה על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully