וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה מתח: המתקן על הצוק קרס - והצנחן ניצל בנס

במהלך צילומי תוכנית, הצנחן הנורבגי ביקש לזנק מצוק בגובה 1,200 מטר באמצעות מכשיר מתח, אך המתקן קרס באמצע הפעלול והוא הושלך לתהום. "הילדים שלי היו יכולים להתייתם"

צילום: AP, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

לריצ'רד הנריקסן, רופא מנתח מנורבגיה, יש תחביב משוגע במיוחד: קפיצת בסיס. בחודש אוגוסט האחרון התחביב הזה כמעט עלה לו בחייו. הנריקסן, אב לחמישה, ניסה לקפוץ מצוק בגובה 1,200 מטרים באמצעות מכשיר מתח, אך זה קרס באמצע הפעלול. "שמעתי מעין רשרוש מהמתכת ואז מהמוט", סיפר הנריקסן לאחר האירוע. "ואפשר לראות בווידאו שאני כמעט נתקע בקרקע, אבל המצנח נפתח שנייה אחר כך".

קפיצת בסיס היא ענף ספורט אתגרי המשלב קפיצה ממקום גבוה וצניחה חופשית. הקפיצה של הנריקסן צולמה עבור תכנית טלוויזיה נורבגית. מנחה התכנית, ארד סנדה אוסן, נכנס להלם מוחלט כאשר הוא ראה את מכשיר המתח של הנריקסן קורס. "כשזה קרה, חשבתי שהוא הולך למות", סיפר אוסן. "זו הייתה החוויה הכי קשה שחוויתי בעבודה".

למזלו של הנריקסן, הוא לא פגע בסלעים, שמר על קור רוח והצליח לפתוח את המצנח בדיוק בזמן. רק אחרי שצפה בתמונות, הבין עד כמה הוא היה בר מזל. "בלילה לאחר שצפיתי בסרטון, השכבתי את הילדים לישון, קראתי ושרתי להם", הוא סיפר, "והבנתי שהילדים האלה היו יכולים להיות עכשיו בלי אבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully