וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע שכונת מגורים: גייזר בגובה 80 מטרים התפרץ

29.10.2012 / 19:18

שני מיליון ליטר של מים הציפו את הבתים והרחובות במלבורן שבאוסטרליה בעקבות התפוצצות צינור ראשי. רק פועל אחד הגיע לעצור את השטף: "האדמה כולה רעדה, נרטבתי כולי". צפו

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

מחזה כזה לא רואים בכל יום: צינור ראשי שהתפוצץ היום (שני) במלבורן גרם להתפרצות אדירה של גייזר מים שהתנשא לגובה של 80 מטרים והציף את הרחובות והבתים בעיר השנייה בגודלה באוסטרליה. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי כשני מיליון ליטרים של מים נורו לאוויר בעקבות הפיצוץ. "אני הרוס, כי הבית כולו נפגע קשה", סיפר בצער סיימון יאפ שביתו נהרס. "אי אפשר באמת לחיות שם כרגע".

צינור ראשי התפוצץ - גייזר בגובה 80 מטר התפרץ לשמיים. רויטרס
ההתפרצות נמשכה כשעה, כאשר בכל דקה התפרצו כ-35 אלף ליטרים של מים/רויטרס

על פי הדיווחים, הצינור בן ה-50 אמור היה לפעול כראוי עוד 50 שנים לפחות. עוד דווח כי ליקוי באחד משסתומי האוויר הוא שגרם לו להיקרע. מכסה מתכת במשקל 60 קילוגרמים שכיסה את הצינור הועף לשמיים ממש כמו פקק של בקבוק שמפניה, וגרם נזק לאחד הבתים בשכונה.

"האדמה כולה רעדה", שחזר ג'יימי בג, פועל תחזוקה בעיר. "זה היה די אינטנסיבי, אבל לא יכולתי להימלט מהמים. נרטבתי כולי". כלי התקשורת דיווחו כי ההתפרצות נמשכה כשעה, כאשר בכל דקה התפרצו כ-35 אלף ליטרים של מים. עוד דווח, כי אדם אחד בלבד מחברת המים הגיע למקום על מנת לעצור את השטף.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully