וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: האישה שעברה אונס קבוצתי על סף מוות

28.12.2012 / 22:33

הצעירה שהוכתה, נאנסה והושלכה מאוטובוס הוטסה לסינגפור להמשך טיפול, אך משם דווח שהיא סובלת מקריסת מערכות. בהודו חוששים שמותה יעורר שוב מהומות אלימות נגד פגיעה בנשים

החמרה במצבה של קורבן האונס הקבוצתי בהודו שעורר מהומות והפגנות במחאה על אלימות נגד נשים. הסטודנטית לרפואה בת ה-23 שהוכתה באכזריות, נאנסה על ידי מספר לא ידוע של גברים במשך שעה והושלכה מאוטובוס במהלך נסיעה בניו דלהי, הוטסה ביום רביעי לבית חולים בסינגפור להמשך טיפולים.

"בשעות הבוקר (שעון סינגפור) נרשמה הידרדרות במצבה", נמסר מבית החולים המקומי. "כל המדדים הראו ירידה ומספר איברים חיוניים קרסו". בני משפחתה של הצעירה הוטסו אף הם לסינגפור, והם מקיפים את מיטתה של יקירתם "ומנחמים אותה". מוקדם יותר נמסר מבית החולים שהצעירה סובלת מ"פגיעה חמורה במוח" וכי היא שרדה "כנגד כל הסיכויים". בהודו מעריכים כי אם היא תמות, עלולה להתעורר מחאה שתלווה בעימותים נוספים עם המשטרה, בעיקר בניו דלהי שהייתה למוקד ההפגנות.

מהומות במחאה על אלימות מינית נגד נשים בהודו, 24 בדצמבר 2012. רויטרס
בהודו חוששים כי שאם תמות ההפגנות האלימות יתחדשו. המהומות בניו דלהי/רויטרס

הצעירה עברה שלושה ניתוחים לפני שהוטסה מהודו לסינגפור. מספר מומחים הודים מחו על ההחלטה להטיס את הצעירה לטיפול מחוץ לארץ וכינו את הצעד "מהלך מסוכן בהתחשב בחומרת פציעתה". לטענתם היא כבר קיבלה את הטיפול הרפואי הטוב ביותר בהודו.

ארגונים למען זכויות נשים אמרו כי רוב מקרי האונס והתקיפה המינית בהודו אינם מדווחים וכי התוקפים לרוב לא נענשים. בניו דלהי בלבד יש את המספר הרב ביותר של פשעים על רקע מיני מכל הערים הגדולות במדינה, כשבכל 18 שעות בממוצע מדווח למשטרה על מקרה אונס. חרף המספרים, רק האונס המזעזע בתחילת השבוע שעבר עורר את זעם הציבור שיצא לרחובות בדרישה לשיטור טוב יותר ולעונשים כבדים יותר לאנסים. במהלך ההפגנות בשבועיים האחרונים מאות שוטרים התפרסו ברחובות הבירה ובמוקדי ההפגנות, במהלכן נהרגו שני בני אדם

מהומות במחאה על אלימות מינית נגד נשים בהודו, 24 בדצמבר 2012. רויטרס
מהומות במחאה על אלימות מינית נגד נשים בהודו, 24 בדצמבר 2012/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully