וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שני כבאים שהגיעו לטפל בשריפה נורו למוות

הכבאים הוזעקו להשתלט על הלהבות שבקעו מבית בוער בניו יורק, ונורו ככל הנראה בצאתם מהכבאיות. לפחות שני כבאים נוספים נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי. היורה נמצא מת בזירה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

שני כבאים נורו היום (שני) למוות בניו יורק לאחר שהוזעקו לבית שעלה באש בוובסטר, ניו יורק. המשטרה המקומית דיווחה כי לפחות שני כבאים נוספים נפצעו בתקרית. הערכת הרשויות היא כי הכבאים נורו למוות מיד לאחר שיצאו מהכבאיות שלהם, בסביבות השעה 6:00 בבוקר (שעון מקומי). מפקד תחנת המשטרה המקומית, ג'רלד פיקרינג סיפר כי היורה נמצא מת בזירת האירוע. לפי שעה, נסיבות הירי אינן ברורות.

כלי התקשורת בארצות הברית דיווחו כי בעקבות הירי עוכבה פעילות הכבאים שהגיעו למקום כדי להשתלט על הלהבות שפרצו מן הבית הבוער. עוד דווח כי צוותים של המשטרה המקומית פינו את תושבי הבתים הסמוכים. לדברי רוב בוטילייר משירותי הכיבוי, שלוש שעות לאחר הגעת הכבאים למקום, עלו כבר שלושה בתים וכלי רכב באש.

זירת האירוע

צוותים רפואיים שהוזעקו למקום לאחר הירי העניקו טיפול לנפגעים. לדברי בוטילייר, כבאי אחד נמלט מזירת האירוע ברכבו האישי כשעה לאחר שנורה ובהמשך הועבר באמצעות אמבולנס לבית החולים. הוא הוסיף כי מצבו של הכבאי יציב. לדבריו, כבאי נוסף שנפצע נמצא בהכרה. "הדאגה העיקרית שלנו עכשיו היא לפנות את האנשים באזור ולהפוך את הזירה למקום בטוח עבור למכבי האש", אמר בוטילייר בשיחה עם כתבים. "כשזה יקרה, הכבאים יעשו את עבודתם".

מושל ניו יורק, אנדרו קואומו, תיאר את המקרה כ"ירי מזעזע" ו"מעשה חסר היגיון של אלימות". לדבריו, "כבאים מתנדבים ושוטרים נפצעו ושניים נלקחו מאתנו כשהוזעקו שוב למלא אחר חובתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully