וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאז 2006: "גולשים צפו ב-1.2 מיליון שנות פורנו"

הנתונים, שנאספו על ידי מנוע חיפוש פורנוגרפי, מתייחסים לשני אתרים בלבד מתוך ים אתרי הפורנו ברשת. "בשש השנים האחרונות נצפו 15 סרטונים עבור כל אדם על כדור הארץ"

מתברר שלמין האנושי יש הרבה זמן פנוי: מנתוני שני אתרי הפורנוגרפיה המרכזיים ברשת עולה כי מאז שנת 2006, גולשים צפו ב-1.2 מיליון שנות חומרי וידאו למבוגרים בלבד. הנתונים הבלתי נתפסים נאספו על ידי מנוע חיפוש לאתרי פורנו.

שני האתרים מציעים כיום 735 אלף סרטונים לצפייה, כאשר למעלה מ-20 אלף נוספים עולים לאתרים מדי חודש. אורכו הממוצע של כל סרטון הוא 11 דקות. על פי הנתונים, כל אדם יכול לצפות בפורנוגרפיה 16 שנים ברציפות מבלי לחזור על אותו סרטון פעמיים.

במחקר נטען גם כי בשני האתרים שנבדקו נמצאו למעלה מ-93 מיליארד צפיות בסרטונים בשש השנים האחרונות. עוד נטען כי חלוקה של הנתונים תעניק 15 צפיות בממוצע עבור כל אדם על כדור הארץ. בנוסף, בתקופה שנמדדה פורסמו 2.5 מיליון תגובות לסרטונים.

מפרסמי המחקר ציינו כי ישנם עוד אתרים רבים לצפייה בסרטוני פורנו, אשר לא נכללו במחקר. ייתכן שזה בלתי אפשרי לערוך בדיקה דומה על מאות ואולי אלפי האתרים הללו, אולם לדבריהם, אם הדבר היה נעשה – התוצאות היו "מרקיעות שחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully