וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מאחורי "תמימות המוסלמים" עומד במאי פורנו?

על פי דיווחים, אלן רוברטס בן ה-65, שהשתתף בהכנת הסרט שהצית את המהומות האחרונות בעולם המוסלמי, ביים בעבר סרטי פורנו רך. שותפו: "היוצר רימה אותו ואת שאר הצוות"

צילום: גדעון צנטנר, רויטרס, עריכה : טל רזניק

צפו: מהומות בעולם המוסלמי בעקבות הסרט "תמימות המוסלמים"

תפנית נוספת בעלילה: מספר מקורות דיווחו כי הבמאי שהשתתף ביצירת הסרט "תמימות המוסלמים" הלועג לנביא מוחמד, שעורר זעם ומהומות אלימות בימים האחרונים ברחבי העולם, הוא אלן רוברטס - במאי סרטי פורנו רך כבן 65. על פי תחקיר האתר "גוקר", הרקע להצטרפותו של רוברטס לסרטו של יוצר ומפיק הסרט, נקולה בסלי נקולה, אינו ברור.

"אני בטוח שזה אותו אלן רוברטס. אני זוכר אותו מדבר על הפרויקט הזה", אמר לאתר יוצר הסרטים דיוויד פרייור, מכר ותיק של רוברטס. רוברטס, אשר מלבד יצירות פורנו רך הפיק גם מספר סרטים עליליתיים, הפיק שניים מסרטיו של פרייור לפני כחמש שנים - "מלחמות הזומבים" ו"אבודים במלחמה".

הפגנות בסודן במחאה על הסרט "תמימות המוסלמים". רויטרס
הפגנות אלימות במחאה על הסרט, אתמול בסודן/רויטרס

הרקע להשתתפותו של רוברטס בהכנת הסרט טרם התברר. האתר ניסה להשיג אותו לצורך התחקיר, אך שותפיו לעבודה אמרו שהוא ניתק את הטלפון והנמיך פרופיל לאחר המהומות שגרם הסרט.

שותף לשעבר של רוברטס אישר כי הוא עבד על הסרט "תמימות המוסלמים", אך הוסיף כי הוא אינו אדם פוליטי וגם לא אנטי-איסלמי. האיש אמר כי ייתכן שרוברטס רומה על ידי מפיק הסרט, יחד עם שאר הצוות. "הם האמינו שהם משתתפים בהפקת סרט היסטורי על מצרים העתיקה, ולא היה להם כל מושג שהתוצאה תהיה 'פרופגנדה איסלמופובית'", אמר.

מהומות בשער שכם בירושלים במחאה על הסרט "תמימות המוסלמים". מגד גוזני
מחאה כנגד הסרט, אתמול בשער שכם בירושלים/מגד גוזני

"הם דיבבו את הסרט מחדש, שמו קולות חדשים ושינו את השמות", אמר שותף העבר של רוברטס, והוסיף: "זה נעשה מאוחר יותר, לפני שזה שוחרר לצפייה ראשונה. ברור שלאלן לא היה כל קשר לזה".

גם שחקנית שעבדה עם רוברטס על "תמימות המוסלמים" הסכימה כי לא היה לו שום קשר לנטייה הפוליטית של הסרט. "נראה לי שרוברטס הוא פשוט במאי לשעבר שרצה להוכיח שהוא עדיין יכול להגיע להוליווד", היא כתבה.

צפו בטריילר של הסרט "תמימות המוסלמים"

שמו האמיתי של רוברטס הוא רוברט ברונוול. מסמכים שהגיעו לידי המגזין VICE מראים שאדם בשם זה המתגורר בסנטה מוניקה, שילם על חלק משירותי ההפקה המקדימים של הסרט, שהפך לבסוף ל"תמימות המוסלמים". עד לסערה הנוכחית, הייתה לרוברטס קריירה צנועה למדי כבמאי וכעורך סרטים, והוא נודע כאמור כבמאי של סרטי פורנו ידועים משנות ה-70 וה-80.

שלשום הודיע נקולה בסלי נקולה, הידוע גם כסאם בקיל, כי הוא יוצר ומפיק הסרט. בראיון לסוכנות הידיעות AP, הסביר נקולה, תושב קליפורניה בן 55 כי הפיק את הסרט כפרובוקציה פוליטית מכיוון שהאיסלם הוא סרטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully