וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הילרי תגיד? ביל קלינטון צולם עם כוכבות פורנו

ברוקלין לי, המחזיקה בין היתר בפרס "סצינת הסקס הטובה ביותר", פרסמה בטוויטר תמונה מאירוע גאלה במונטה קרלו, בה היא וכוכבת פורנו נוספת חבוקות עם הנשיא לשעבר השובב

שובב לעולם נשאר שובב: בתמונה שצולמה במונטה קרלו ופורסמה היום (חמישי) בטוויטר, נראה ביל קלינטון, נשיא ארצות הברית לשעבר - שבעברו כמה וכמה שערוריות מין - כשהוא חבוק עם שתי כוכבות ידועות מתעשיית הסרטים למבוגרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין: לי, קלינטון, ריין ואשה לא מזוהה נוספת באירוע הגאלה במונטה קרלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלינטון שוהה בימים אלו בנסיכות מונקו לרגל אירוע הגאלה "לילות מונקו", בו השתתפו מפורסמים רבים - ובהם גם כוכבות פורנו. אחת מהן היא ברוקלין לי - שהוכתרה בין היתר לאחרונה כ"כוכבנית הפורנו החדשה הטובה ביותר" של מגזין AVN - שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה את התמונה בה היא נראית (מימין) חבוקה עם קלינטון, כשמצדו השני כוכבת פורנו נוספת בשם טאשה גריי. ניתן אף לראות שקלינטון חובק את לי בידו. התמונה פורסמה היום כבר בכמה אתרים, בהם אתר ה"דיילי מייל" הבריטי ואתר הרכילות האמריקאי TMZ.

לי מחזיקה בעוד שלל תארים. בין היתר, זכתה באחרונה בפרס "סצינת הסקס הטובה ביותר" על תפקידה בסרט "Mission Asspossible". ריין, מצדה, כיכבה באחרונה ב"Baby Got Boobs 8" וגם ב"Farm Girls Gone Bad".

ביל קלינטון ידוע זה שנים רבות כרודף שמלות סדרתי, כשהמקרה הזכור ביותר הוא מערכת היחסים שניהל בתקופתו כנשיא עם מתמחה בבית הלבן, מוניקה לווינסקי. נותר רק לתהות כיצד תגיב לתעלול האחרון שלו מזכירת המדינה האמריקאית, שהיא במקרה גם אשתו - הילרי קלינטון.

עוד על ביל קלינטון:
קלינטון: "צנע לא יעזור במקרה של אירופה"
בתחילת השנה: קלינטון במצב "מצוין" אחרי ניתוח לב
"אוסמה בן לאדן ניסה לחסל את ביל קלינטון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully