וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קברי חללי צה"ל הושחתו בגליל התחתון: "כואב הלב"

קובי דוד

16.12.2012 / 14:37

רכז בניין ותשתיות בקיבוץ בית קשת הגיע לבית העלמין ביום שישי וגילה שדגל ישראל בחלקה הצבאית הושחת, ונרות זיכרון נופצו בחלקה האזרחית. המשטרה בודקת חשד כי הרקע לאומני

המשטרה חוקרת מי עומד מאחורי השחתת בית העלמין בקיבוץ בית קשת שבגליל התחתון בשבוע שעבר. ביום שישי לפנות בוקר הגיע רכז בניין ותשתיות בקיבוץ, איל דיין, לבית העלמין וגילה את מעשי הוונדליזם. דגל ישראל שהוצב בחלקה הצבאית הושחת ונקרע, מערכת ההשקיה ניזוקה, וצינורות המים נחתכו באכזריות. בחלקה האזרחית נופצו לרסיסים נרות הזיכרון, וכן כדים וחפצים נוספים.

השחתת מצבות בבית העלמין הצבאי בבית קשת , דצמבר 2012. חטיבת דובר המשטרה
בחלקה האזרחית נופצו לרסיסים נרות הזיכרון, וכן כדים וחפצים נוספים. בית העלמין לאחר ההשחתה/חטיבת דובר המשטרה

"הזדעזעתי למראה עיני", סיפר דיין. "כשהגעתי למקום הבחנתי בצינורות מים קרועים, ומים שזרמו לכל עבר. מערכת ההשקייה ניזוקה באכזריות. נגרם לנו עוול כבד, כואב לי הלב". דיין מיהר להגיש תלונה בתחנת משטרה טבריה. "אני לא מבין איך יש לבן אדם כזה רוע לב לפגוע בקברים של חללי צה"ל. אותם חשודים גם השחיתו את החלקה האזרחית. ניפצו נרות זיכרון והתיזו בוץ על הקברים".

השחתת מצבות בבית העלמין הצבאי בבית קשת , דצמבר 2012. חטיבת דובר המשטרה
"נבדק החשד שמדובר במעשה על רקע לאומני"/חטיבת דובר המשטרה

בתחנת משטרת טבריה חוקרים את האירוע, אך טרם נעצרו חשודים. "נפתחה חקירה על מנת לתפוס את החשודים במעשה ולמצות עימם את הדין", אמרו במשטרה לוואלה! חדשות, "כיווני חקירה שונים נבדקים, בין היתר נבדק החשד שמדובר במעשה על רקע לאומני" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully