וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: התלונן שהיצאנית חייבת לו 10 דקות - ונעצר

גבר ממדינת מיין התלונן במשטרה על כך שהאישה ששכר "לא נתנה לו את התמורה לכספו", וביום שני נעצר והואשם בשידול לזנות. שמו נמצא ב"רשימה השחורה" של אתרי הסקס בארה"ב

יש דברים שעדיף לא להתלונן עליהם: גבר ממדינת מיין בארה"ב נאשם בשידול לזנות לאחר שהתקשר למשטרה להתלונן על יצאנית ש"חייבת לו 10 דקות", כך דיווחו כלי התקשורת בארה"ב. האיש, סקוט פייפר בן 34, נעצר ביום שני האחרון בשיאה של חקירה שהחלה כבר בחודש מרץ, לאחר שפייפר התקשר להתלונן על אישה ששכר "לא נתנה לו את התמורה לכספו", לדברי המשטרה.

בעקבות התלונה נעצרו גם שתי נשים שעסקו על פי החשד בזנות ויצרו עם פייפר קשר דרך אתר אינטרנט, כך דווח בסוכנות הידיעות AP.

שמו של פייפר מופיע באתרי סקס המזהירים מפני לקוחות בעייתיים והוא נכנס לרשימה השחורה כלקוח שעורר את תלונותיהן של מספר יצאניות. האתרים משמשים כמאגר מידע לנערות ליווי כדי לחלוק מידע על לקוחות.

באחד האתרים פייפר מתואר כ"מזמין שירותים ידוע לשמצה שאחר כך לא פותח את הדלת או עונה לטלפון". לפי דיווח של המשטרה, אישה התלוננה בחודש ספטמבר האחרון שלא קיבלה שכר לאחר שהוזמנה לבצע ריקוד פרטי עבורו, אך הוא סרב לפתוח לה את הדלת כשהגיעה. השוטרים טענו שכיוון שלא רקדה, לא מדובר בגניבה והוא לא מחויב להשיב לה את הכסף. אישה אחרת טענה שהוזמנה אף היא לרקוד עבורו, אך היא נבהלה וברחה מפניו והשאירה את בגדיה מאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully