וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת הליווי של מאבטחי אובמה: "כולם היו שיכורים"

"האלכוהול זרם שם כמו מים", חשפה בראיון ראשון אחת מהמשתתפות בפרשת המין שסיבכה את סוכני השירות החשאי בקולומביה. "אם הייתי טרוריסטית - יכולתי לעשות אלף דברים"

פרשת תפיסת מאבטחיו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה עם זונות בקולומביה מסרבת לגווע. דניה סוארז, זונה שסיפקה את שירותיה לאחד המאבטחים, התראיינה אתמול (שישי) לתחנת רדיו מקומי וחשפה פרטים חדשים על הפרשה, המביכה במיוחד עבור ממשל אובמה. "ניגשתי לארתור הנטינגטון, הבחור הנאה ביותר בקבוצה. הוא היה רקדן מסורבל מאוד ולא היה נראה כמו מישהו שמחפש נערת ליווי", סיפרה סוארז. "האלכוהול זרם שם כמו מים וכולם היו שיכורים מאוד", הוסיפה.

היא הוסיפה כי הנטינגטון השאיר את דלת חדרו פתוחה, כשבפנים היו קבצים סודיים. "אם הייתי טרוריסטית – יכולתי לעשות אלף דברים", אמרה. מוקדם יותר התפרסם כי כך נחשפו הזונות ללו"ז של אובמה. על אף החשיפה לכאורה של היצאנית, היא מיאנה לגלות האם היא והנטיגנטון קיימו יחסי מין עד שלא ישלמו לה 400 אלף דולר עבור המידע. היא הואילה למסור רק כי המאבטח "הציע לשלם 28 דולר בלבד עבור שירות שעולה 800".

נערת ליווי קולומביאנית שבילתה עם סוכני השירות החשאי בזמן ביקור אובמה מאי 2012. AP
דניה סוארז, בריאיון שהעניקה לתחנת הרדיו/AP

מעתה: רשימת כללי ברזל והרצאות בנושא אתיקה

לאחרונה הוחלט בשירות החשאי לקיים הרצאה בנושאי אתיקה מקצועית עבור מאה מעובדי הסוכנות, כאשר הרצאות נוספות כבר נקבעו להמשך השנה. הסוכנות מסרה לגורמים בקונגרס כי המטרה היא שבתום התהליך, 3,500 הסוכנים ו-1,400 השוטרים מטעמה יעברו כולם את ההשתלמות.

לצד זאת, הסוכנות פרסמה רשימת כללי ברזל, בהם נכללים איסורים על שתייה במשך עשר שעות לפני ואחרי משמרת, הזמנת זרים לחדרי המלון של הסוכנים וביקור ב"בתי עסק מפוקפקים". כלל נוסף קובע כי לפני כל משימה בחו"ל על הסוכנים לעבור תדריך להתנהלות ראויה, וכן לעבור תדריך נוסף המותאם ליעד לאחר הגעתם אליו.

לקריאה נוספת:
קו ההגנה של מאבטחי אובמה: "לא ידענו שהן זונות"
הסקנדל בקולומביה: "זונות נחשפו ללו"ז של אובמה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully