וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 חיילים יועמדו לדין בחשד ששכבו עם זונות ביוון

12.8.2012 / 22:17

חיילי חיל הים חשודים שבילו בניגוד לפקודות במהלך עגינת כלי השיט שלהם בנמל פיראוס. הערה פיקודית תירשם למפקד הספינה, קצין בדרגת סא"ל. דובר צה"ל: "נהגו בניגוד למצופה"

ארבעה חיילים יועמדו לדין בגין חשד שבילו עם נערות ליווי בזמן שכלי השיט שלהם עגן בנמל פיראוס ביוון. מדובר צה"ל נמסר היום (ראשון) כי הארבעה "נהגו בניגוד לפקודות ובניגוד למצופה מחיילים בצה"ל, שמוקיע את ההתנהגות הפסולה".

עוד נמסר, כי "בתום תחקיר מקיף החליט מפקד שייטת 3 להעיר הערה פיקודית למפקד הספינה, קצין בדרגת סא"ל". גורם צבאי בחיל הים אמר מוקדם יותר היום, כי "כרגע הטענה מוכרת לנו בגדר שמועה. הנושא ייבדק עד תום".

ספינות חיל הים עגנו בנמל פיראוס ביוון. דובר צה"ל
ארבעה יעמדו לדין, הערה פיקודית למפקדם. חיילי חיל הים בתרגיל ביוון/דובר צה"ל

בצל מערכת היחסים הקרירה עם צבא טורקיה, עגנו ספינות הטילים של חיל הים הישראלי בנמל פיראוס בסוף חודש יולי, במסגרת שיתוף פעולה מתהדק בין שייטת ספינות הטילים של צה"ל לצי היווני. בימים האחרונים התפשטה שמועה בבסיס חיל הים בחיפה על כך ששני חיילים שבילו ביוון בזמן העגינה בהתאם לאישור המפקדים, החליטו לבלות את זמנם החופשי עם נערות ליווי בעיר היוונית. הנושא הובא לידיעת המפקדים והוא כעת נמצא בבדיקה. גורם צבאי נוסף מסר כי "יש לבדוק מדוע בכלל נתנו להם לשוטט ברחבי העיר, ומה ההנחיות שקדמו לטיול שלהם".

בצה"ל מוגדרים נהלי התנהגות ברורים בעת שהייה בחול כחלק ממשלחת רשמית. במסגרת זאת, תת-אלוף איתי וירוב, אסר על חניכיו בקורס מ"פים לעבור בחנויות הפטורות ממכס, בטרם המריאו לטיסה בחו"ל.

עוד בנושא
בחיל הים בודקים: חיילים שכבו עם יצאניות ביוון?
שותפים לאימונים: חיל הים בתרגיל עם הצי היווני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully