וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: השוויצה ביוטיוב על השוד שביצעה - ונעצרה

בת 19 מנברסקה פרסמה סרטון ברשת בו היא מציגה לראווה אלפי דולרים ששדדה מבנק באיומי אקדח. הודות לטיפשותה, למשטרה נותר רק להגיע לביתה ולעכבה. "רציתי לנקום בממשלה"

השודדת הרברבנית – לכלא: האנה סבטה בת ה-19 ממדינת נברסקה בחרה דרך טיפשית במיוחד "לחגוג" את שוד הבנק שביצעה לאחרונה. היא פרסמה סרטון שבו היא מציגה את אלפי הדולרים שגנבה - מה שהוביל למעצרה.

תחילת הסיפור לפני כשבוע, אז נכנסה הצעירה האמריקאית לבנק בעיר וואקו, ומסרה לפקיד פתק בו כתבה: "זה שוד! אל תפעיל את האזעקה או את הנעילה המרכזית - יש לי כלי נשק". בנוסף הזהירה: "יש לך שתי דקות" - כך סיפרה המשטרה המקומית לתחנת טלוויזיה של רשת איי.בי.סי. השלל איתו יצאה מהבנק, כך לפחות לפי סבטה, היה 6,256 דולר.

כדי "להשוויץ" במעשה הפשע שביצעה, העלתה בת ה-19 סרטון לאתר יוטיוב תחת הכותרת "שודדת הבנק החתיכה", בו היא מחזיקה שטרות של כסף ומתוודה בפני המצלמה ששדדה בנק. על גבי שלטים שהציגה בסרטון, אשר לווה בשיר של להקת הרוק "גרין דיי" כתבה: עשיתי זאת "עם אקדח ופתק". אם לא די בכך - בסרטון בן שבע הדקות, בו נראית סבטה תחת השפעת סמים, היא אף לובשת את אותם בגדים שלבשה לכאורה בשוד המדובר.

צפו בצעירה האמריקאית מראה את השלל מהשוד

"אמרתי לאמא שלי, שזה היה היום הכי טוב בחיים שלי", כתבה האמריקאית באחד השלטים בווידאו, "אמא חשבה שזה בגלל שפגשתי בחור".

לטענת סבטה, היא הוציאה לפועל את השוד משום שהיא קורבן של המדינה אשר פגעה בה. "הממשלה גנבה את התינוק שלי לפני שבכלל הספקתי לקחת אותו הביתה. האשימו אותי בהזנחה. יכול להיות שלא אהיה יותר אמא – אבל אני עדיין יכולה למצוא ייעוד לחיי", כתבה.

מיותר לציין שהודות לפרסום הסרטון, לא נדרשה המשטרה להפעיל מאמצים מיוחדים על מנת ללכוד את סבטה. היא נעצרה בחשד לביצוע השוד, בהסתמך על הודאתה בווידאו. מחקירת המשטרה עלה כי הסיפור של סבטה לא מומצא, ורוב הכסף – פרט לשלושים דולר בלבד, נמצא בדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully