וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הקב"ט שדד את "טיב טעם" ותכנן שוד נוסף

לפני שנה נשדד סניף הרשת בראשון לציון, ובשבועות האחרונים נעצרו שלושה חשודים בביצוע המעשה, בהם קצין הביטחון שעבד במקום. לפי החשד, הם התכוונו לבצע שוד נוסף באותו סניף

חזרו למקום הפשע שנה אחרי ונתפסו: שלושה בני אדם נעצרו לאחרונה בחשד ששדדו בשנה שעברה סניף של רשת המזון "טיב טעם" בראשון לציון, בהם קצין הביטחון של המקום. הם נעצרו לאחר שעל פי החשד התכוונו לשדוד את הסניף פעם נוספת לפני כשלושה שבועות – שנה בדיוק לאחר השוד הקודם.

אירוע השוד הראשון התבצע באוקטובר בשנה שעברה. על פי החשד, מיכאל רייזנר, תושב חולון בן 30 ששימש קצין הביטחון של הסניף, סיפק מידע לשני שותפיו על הפידיון הגדול של הסניף במוצאי השבת. השלושה המתינו שהסניף יתרוקן. הם נכנסו לסניף כשהם רעולי פנים, כפתו את השומר ובאיומי אקדח אילצו את שתי הקופאיות שהיו במקום להעביר לידיהם את הכסף. בשום שלב לא הבחינו העובדים כי אחד מהשודדים הוא האיש שאחראי על הביטחון. הם שדדו סכום של כמיליון שקלים ונמלטו מהמקום.

צוות חקירה מיוחד הוקם במרחב שפלה של המשטרה בניסיון להתחקות אחר השודדים, אולם החקירה לא הניבה דבר. עד שלפני שלושה שבועות הבחינו שוטרי סיור של תחנת ראשון לציון ברכב שחנה בחניית הסניף ועורר את חשדם. במקביל התקבל במשטרה דיווח מהשומר בסניף, לפיו כשניגש לרכב החשוד, תקף אותו מי שישב בו. האיש, לב נוביקוב, תושב השומרון בן 30, נעצר ונלקח לחקירה.

ברכב נמצא ציוד סנפלינג, אשר על פי החשד היה אמור לשמש את החשודים כדי לחדור לסניף ולבצע בו שוד פעם נוספת. חשוד נוסף נעצר באותו הלילה, והשלישי, יורי מרון, תושב חולון בן 29, הסגיר עצמו למשטרה כעבור שבוע. במשטרה מציינים כי בידם תשתית ראייתית הקושרת את השלושה לניסיון השוד ולשוד בשנה שעברה.

עוד חושדים בצוות החקירה, בפיקודו של רב פקד חיים שרייבהנד, כי השלושה היו מעורבים במספר פריצות למפעלים באזור גוש דן והמרכז. מעצרם של כל השלושה כבר הוארך והיום צפוי להתקיים דיון נוסף בהארכת מעצר של שניים מהם בבית משפט השלום בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully