וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוני שדד 150 אלף שקלים מבנק בראשון לציון

27.6.2012 / 11:43

על פי החשד, האיש הגיע לסניף של "מרכנתיל דיסקונט" כשעל ראשו קסדה, גנב באיומים את נשק המאבטח ואף ירה באוויר בטרם שדד את סכום הכסף מהכספרית. המשטרה פתחה בסריקות

אלמוני שדד הבוקר (רביעי) סניף של בנק "מרכנתיל דיסקונט" ברחוב רוטשילד בראשון לציון, ונמלט מהמקום עם 150 אלף שקלים. על פי החשד, השודד הגיע לכניסה לסניף כשעל ראשו קסדה, גנב באיומים את נשקו את המאבטח ואף ירה ירייה אחת באוויר.

לאחר מכן, הורה השודד לכספרית לתת לו כסף, ונמלט מהמקום על גבי אופנוע. בעקבות האירוע, משטרת ראשון לציון פתחה בסריקות בניסיון לאתר את החשוד. חקירת האירוע הועברה לידי יחידה המרכזית של מחוז המרכז.

השוד האלים מצטרף לשורת מקרי שוד של סניפי בנק באזור מרכז הארץ. במקרה הקשה ביותר, נורה למוות מאבטח בבנק הפועלים בבאר יעקב במהלך שוד בחודש אוגוסט אשתקד. המאבטח, יניב אנגלר, תושב ראשון לציון בן 31, ככל הנראה ניסה לסכל את השוד, כשנורה למוות על ידי השודד, גם הוא רוכב אופנוע, שנמלט מהמקום עם אלפי שקלים.

לפני כחודשיים, ניסה אדם כבן 30 לשדוד סניף של בנק הדואר בשכונת פרדס כץ בבני ברק. השודד תועד במצלמות האבטחה כשהוא נכנס למקום, ניגש לכספריות, הגיש לאחת מהן פתק בו ככל הנראה נכתב שיעבירו לידיו סכום כסף ואז הוא שלף אקדח. בשלב זה, נסוגו הכספריות לאחור. השודד ככל הנראה חשש שהן לחצו על לחצן המצוקה, ונמלט מהסניף בידיים ריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully