וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ובנו נעצרו בחשד שניסו לשדוד בנק בחדרה

שלומי גבאי

25.7.2012 / 14:16

בעת שהשניים שהו בסניף של בנק דיסקונט, הבן ניגש לכספרית ודרש ממנה כסף. היא מסרה לידיו כמה עשרות אלפי שקלים, אך המשטרה הגיעה לפני שהספיקו להימלט והשניים נעצרו

צילום: קובי אליהו ; עריכה: אמיר קוטיגרו ; קריינות: אביב אברמוביץ'

משטרת חדרה עצרה היום (רביעי) אב ובנו, החשודים שניסו לשדוד סניף של בנק דיסקונט בחדרה. על פי החשד, השניים נכנסו לסניף ברחוב הרברט סמואל בעיר, ובעוד האב ממתין לכאורה לקבלת שירות, ניגש הבן לאחת הכספריות ודרש ממנה כסף, אולם המשטרה הוזעקה למקום בטרם הספיקו לעזוב עם הכסף.

כפי הנראה, הבן, בן 28, ניגש לכספרית בקופה העסקית בקומה השנייה של הסניף, ודרש ממנה את הכסף שברשותה. תחילה, הכספרית ההמומה לא הבינה שמדובר בשוד, וביקשה ממנו את פרטי חשבון הבנק ממנו הוא מעונין למשוך את הכסף. בהמשך, חזר החשוד על דרישתו, ואז מסרה לו הכספרית סכום של כמה עשרות אלפי שקלים, ובמקביל לחצה על לחצן המצוקה. החשוד העביר את הכסף לאביו, שהכניס אותו לתוך תיקו.

אדם ניסה לשדוד סניף בנק בחדרה, אביו עצר בעדו. יולי 2012. שלומי גבאי
מעצר הבן בעקבות ניסיון השוד, היום/שלומי גבאי

ניידות משטרה מתחנת חדרה הגיעו תוך דקות ספורות למקום. בשלב זה, ניסה האב לעשות דרכו לכספרית על מנת להשיב לה את הכסף שנשדד, אולם השוטרים, שהבחינו בכך, עצרו את השניים. אודי, שהיה בסניף בעת ביצוע השוד, סיפר שלמרות העובדה שהחשוד לא היה חמוש, הבינו בסניף מיד שמדובר בשוד, והכספריות נראו לחוצות מאוד.

ראש משרד החקירות והמודיעין בתחנת חדרה, רב פקד סאמי חיאדה, סיפר לוואלה! חדשות כי השניים נעצרו בחשד לביצוע שוד בנק. "בשלב זה, הם בחקירה ושניהם חשודים בביצוע השוד". הוא הוסיף כי בסיום חקירתם יוחלט על המשך הטיפול בהם. מהמשטרה נמסר כי הבן אמור היה לשהות במעצר בית, לאחר שנחשד בחטיפת תיק מאישה לפני כחודש, ולמעשה עצם היותו מחוץ לביתו מהווה מעבר על תנאי שחרורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדם ניסה לשדוד סניף בנק בחדרה, אביו עצר בעדו. יולי 2012. שלומי גבאי
האב העצור/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully