וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים ביומיים: אלמוני שדד סניף בנק בחולון

4.9.2012 / 13:36

יממה לאחר שנשדד סניף בנק בעיר, הגיע רעול פנים לסניף בנק הדואר, שדד את הכסף שבקופה באיומי אקדח - ונמלט. מנהלת הסניף: "הכספריות פעלו לפי ההנחיות, הן מבוהלות מאוד"

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

שוב שוד מזויין, שוב בחולון: רעול פנים שדד הבוקר (שלישי) באיומי אקדח סניף של בנק הדואר ברחוב התנאים בחולון. עובדי הסניף סיפרו כי החשוד נכנס לסניף, איים על הכספרית באקדח ודרש ממנה להעביר אליו את הכסף שנמצא בקופה. איש מעובדי הסניף ומהלקוחות לא נפגע באירוע. בניגוד למקרי השוד האחרונים, אשר חקירתם מרוכזת ביחידה המרכזית של מחוז מרכז, חקירת השוד הנוכחי מנוהלת במשטרת מרחב אילון.

שוד בנק הדואר בחולון, ספטמבר 2012. יותם רונן
סניף בנק הדואר בחולון, היום/יותם רונן

מנהלת הסניף, לימור אמסלם, סיפרו כי החשוד נכנס לסניף בזמן ששתי קופאיות עבדו במקום וטיפלו בלקוחה. "הוא נכנס רעול פנים עם נשק חם, הודיע לקופאיות שמדובר בשוד וביקש את הכסף שנמצא בקופה", שחזרה. "על פי הנחיות רשות הדואר, שאומרות שאין לגלות התנגדות במקרה כזה, הן נתנו לו כל הכסף שהיה בקופה".

לדברי אמסלם, טרם ברור סכום הכסף המדויק עמו נמלט השודד, שהגיע למקום בגפו ועזב בריצה. "כל הנתונים הועברו למשטרה ולחברת הדואר", הוסיפה. "העברנו גם את מצלמות האבטחה במעגל סגור שתיעדו את האירוע. הכספריות הלכו הביתה. הן מאוד מבוהלות. עבר עליהן אירוע קשה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לימור אמסלם מנהלת סניף בנק הדואר בחולון שנשדד, ספטמבר 2012. יותם רונן
"עבר על הכספריות אירוע קשה". אמסלם, היום/יותם רונן

עדת ראייה סיפרה כי השודד נטל 600 שקלים מהקופה, אולם הוא נמלט מהמקום במהירה, לאחר ששם לב שהפקידה בקבלה לחצה על לחצן המצוקה.

אתמול שדד רעול פנים סניף בנק ברחוב המשביר בעיר. על פי החשד, השודד איים באקדח על המאבטחת במקום, לקח את נשקה ולאחר מכן שדד מהבנק סכום כסף לא ידוע. במהלך מנוסתו ירה השודד באוויר. באירוע לא היו נפגעים והמשטרה פתחה, כאמור, בחקירה.

במשטרה אומרים שלאירוע הנוכחי אין מאפיינים הדומים למקרי השוד שאירעו לאחרונה באזור המרכז, כמו גם לשוד שאירע אתמול בחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully