וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של אברהם הירשזון הודה והורשע בנהיגה בשכרות

גלעד גרוסמן

3.12.2012 / 19:13

ברק הירשזון, בנו של שר האוצר לשעבר, הודה במסגרת הסדר טיעון בגרימת תאונת האופנוע שבה פצע את בת זוגו לשעבר, שנסעה עמו. המשטרה תבקש לגזור עליו עונש מאסר בפועל

בית הדין לתעבורה בתל אביב הרשיע היום (שני) את ברק הירשזון, בנו של שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, בעבירות של נהיגה בשכרות, נהיגה בקלות ראש וגרימת חבלה של ממש, לאחר שהודה במסגרת הסדר טיעון בגרימת תאונת האופנוע שבה פצע את בת זוגו דאז, נועם סולומון, שנסעה עמו. המשטרה הודיעה כי תבקש מבית המשפט לגזור עליו עונש מאסר בפועל.

הגשת כתב אישום ברק הירשזון, אפריל 2012. יותם רונן
שלב הטיעונים לעונש יתקיים בחודש הבא. הירשזון/יותם רונן

על פי כתב האישום, שבו הודה הירשזון, בתחילת אפריל הוא בילה עם חברתו בפאב "הצוק" בחוף תל-ברוך. סמוך לשעה 21:00, הם עזבו את המקום, וזמן קצר לאחר מכן אירעה התאונה ברחוב אהרן צבי בתל אביב. בדמו בעת הנסיעה נמצאה רמת אלכוהול הגבוהה פי 1.5 מכמות האלכוהול המותרת על פי החוק. להירשזון בן ה-28, 22 הרשעות תעבורה קודמות, בהן גם נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת ואי ציות לרמזור אדום. רישיונו נשלל בעבר לתקופה של 35 חודשים, לאחר שהורשע בנהיגה בשכרות.

פרקליטו של הירשזון, עו"ד עופר חורש, ביקש מבית המשפט לשלוח את הירשזון לחוות דעת של הממונה על עבודות השירות, כדי לבחון את האפשרות להטיל עליו עונש בהתאם. מנגד, המשטרה הודיעה כי היא תבקש לגזור עליו עונש של מאסר בפועל, קרי, יותר משישה חודשי מאסר, העונש המרבי שניתן להמיר בעבודות שירות. שלב הטיעונים לעונש יתקיים בחודש הבא, כאשר סולומון, שהייתה תקופה ממושכת בסכנת חיים, ובני משפחתה, ביקשו להגיע לדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully