וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר התאונה: שיפור ניכר במצב חברתו של הירשזון

11.4.2012 / 17:49

נועם סולומון, שנפצעה באורח קשה בתאונת האופנוע בו נהג חברה, שבה להכרתה, והיא מגיבה להוראות הרופאים. עם זאת, היא עדיין מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ באיכילוב

שיפור ניכר חל היום (רביעי) במצבה של נועם סולומון, זוגתו של ברק הירשזון, שנפצעה בתאונת האופנוע בו נהג האחרון. סולומון שבה הבוקר להכרתה, והיא כעת מגיבה להוראות רופאיה. היא עדיין מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בתל אביב, ומצבה מוסיף להיות קשה.

בשבוע שעבר הגישה מחלקת התביעות של משטרת תל אביב כתב אישום לבית הדין לתעבורה בעיר נגד הירשזון, בנו של שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, בעקבות התאונה. הירשזון מואשם בנהיגה בשכרות, בנהיגה בקלות ראש ובגרימת חבלה של ממש.

הגשת כתב אישום ברק הירשזון, אפריל 2012. יותם רונן
מצב זוגתו השתפר, הוא עדיין נאשם בגרימת חבלה. ברק הירשזון/יותם רונן

על פי כתב האישום, בדמו של הירשזון בעת הנסיעה היו פי 1.5 מכמות האלכוהול המותרת על פי החוק. בכתב האישום נטען כי הירשזון נהג בקלות ראש, לא שם לב לדרך, סטה ימינה ופגע במדרכה ברחוב אהרן צבי בתל אביב. כתוצאה מהפגיעה במדרכה הועפה סולומון לשטח פתוח, ראשה פגע בחפץ קשיח כלשהו, נגרמה לה חבלת ראש וכן שברים בעמוד השדרה. סולומון בת ה-24 עדיין מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב. מצבה מוסיף להיות קשה מאוד, היא מורדמת ומונשמת עם פגיעת ראש, ועדיין נשקפת סכנה לחייה.

המשטרה ביקשה לפסול את רישיונו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת הפסילה נכתב עוד כי המשטרה לקחה בדיקת דם כדי לבדוק אם הירשזון גם נהג תחת השפעה סמים, אולם טרם התקבלה תשובה. השופט שמואל מלמד הורה לשחרר את הירשזון למעצר בית, בבית אחיו בכפר שמריהו.

עוד בנושא
הירשזון האסיר יעשה את הסדר עם בנו הנאשם בבית
הירשזון הבן הואשם בחבלה: ”כמו פצצה מתקתקת”
חשש לחיי צעירה שנפצעה בתאונה שגרם ברק הירשזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully