וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחיי צעירה שנפצעה בתאונה שגרם ברק הירשזון

2.4.2012 / 17:48

הצעירה, בת 24, הושלכה מאופנוע שעליו רכב בנו של השר לשעבר ומצבה עדיין אנוש. אחיו של הירשזון - העצור בחשד לנהיגה בשכרות - בא לבקרה במיטתה. הוריה בחו"ל ויגיעו הלילה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

בבית החולים איכילוב עדיין מאושפזת במצב אנוש צעירה בת 24, שנפצעה אמש בתאונת דרכים בתל אביב. ברק הירשזון, הצעיר שהרכיב אותה על אופנוע, נעצר לפנות בוקר בחשד שגרם לפציעתה ובחשד לגרם לתאונה בשכרות.

הוריה של הצעירה נמצאים בשליחות בחו"ל, ואמורים לבוא הלילה לישראל. בבית החולים התאספו ידידים רבים סביב מיטתה של הצעירה, וגם אחיו של החשוד בפציעתה בא לבקרה.

ברק הירשזון, אפריל 2012. דרור עינב
הירשזון, הבוקר בבית המשפט/דרור עינב

הירשזון, בן 28, בנו של שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, הרכיב את הצעירה באופנוע בנסיעה ברחוב יוניצמן בתל אביב והתהפך ברכיבה מסיבה שטרם התבררה. הצעירה, בת 24, נפלה מהאופנוע ונפצעה באורח אנוש. הירשזון עצמו נפצע באורח קל, ולאחר שקיבל טיפול רפואי, נחקר במרחב ירקון של מחוז תל אביב ונעצר. בשנת 2006 כבר נתפס הירשזון נוהג בשכרות, ורישיונו נשלל אז ל-33 חודשים.

הירשזון הודה ששתה לפני הנסיעה

שופט שלום בתל אביב האריך הבוקר את מעצרו של הירשזון בארבעה ימים, בחשד לנהיגה בשכרות ולסטייה ממסלול נסיעה. "עיון בתיק החקירה מראה חשד סביר לביצוע העבירות", כתב השופט, צחי עוזיאל, "ומתווספת לכך הודאת החשוד וכמות אלכוהול שנמצאה בדמו". בבדיקה ראשונה, נמצאה בדמו של הירשזון כמות אלכוהול גדולה פי שניים מהמותר, והוא הודה ששתה שתי כוסות משקה לפני שעלה לאופנוע.

השופט אמר בדיון כי "מי שרוכב על אופנוע כשהוא נתון בהשפעת אלכוהול מעמיד את עצמו, את הרוכב הנוסף ואת הציבור בסיכון מוחשי. במקרה דנן - אין המדובר רק בסיכון פוטנציאלי כי אם בכזה שהתממש והביא לתוצאה קשה. דברים אלה נכונים ביתר שאת לגבי החשוד שלפניי, שכבר הורשע בעבר בעבירה דומה".

חשד: בן השר לשעבר הירשזון נהג שיכור ופצע צעירה אנושות

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully