וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן השר לשעבר הירשזון נהג שיכור ופצע צעירה אנושות

2.4.2012 / 13:38

אמש הרכיב ברק הירשזון, בנו של השר לשעבר אברהם הירשזון, נוסעת על אופנועו. מסיבה שאינה ברורה הוא התהפך ושניהם נפצעו. הוא חשוד שנהג בשכרות ומעצרו הוארך בארבעה ימים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

ברק הירשזון, בנו של השר לשעבר אברהם הירשזון, נעצר הלילה (שני) בחשד כי נהג בשכרות וגרם לפציעתה האנושה של נוסעת שהרכיב על אופנועו בתל אביב. אמש נהג הירשזון, תושב תל אביב בן 28, באופנוע והסיע עמו נוסעת נוספת. הוא התהפך עם אופנועו מסיבה שאינה ידועה.

כתוצאה מההתהפכות שאירעה בפינת הרחובות יוניצמן ו-2040, נפצעה הנוסעת, בת 24, באורח אנוש ויש חשש ממשי לחייה. הירשזון נפצע קל. שניהם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר. לאחר ששוחרר מבית החולים הוא נלקח לחקירה במרחב ירקון של מחוז תל אביב ובסיומה נעצר. הבוקר הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר, כשעל גופו ופניו סימני חבלות.

זירת תאונת האופנוע של ברק הירשזון בתל אביב אתמול. אסף לוגסי ברזינגר h&m, ספק 500
זירת התאונה, אמש/ספק 500, אסף לוגסי ברזינגר h&m

בית המשפט, אשר מייחס להירשזון עבירה של סטייה מקו נסיעה ושל נהיגה בשכרות, האריך את מעצרו של הירשזון בארבעה ימים: "עיון בתיק החקירה מראה שיש חשד סביר לביצוע העבירות", כתב השופט צחי עוזיאל, "ומתווספת לכך הודאת החשוד וכמות אלכוהול שנמצאה בדמו". בבדיקה ראשונית שנערכה אתמול נמצאה בגופו כמות אלכוהול הגדולה פי שניים מהמותר בחוק. הוא הודה בחקירתו ששתה שתי כוסות. בשנת 2006 נתפס הירשזון נוהג בשכרות ורישיונו נשלל לתקופה של 33 חודשים.

השופט אמר עוד בדיון כי "מי שרוכב על אופנוע שהוא נתון תחת השפעת אלכוהול מעמיד את עצמו, את הרוכב הנוסף ואת הציבור בסיכון מוחשי. במקרה דנן - אין המדובר רק בסיכון פוטנציאלי כי אם בכזה שהתממש והביא לתוצאה קשה. דברים אלה נכונים ביתר שאת לגבי החשוד שלפניי, שכבר הורשע בעבר בעבירה דומה".


לקריאה נוספת
חשד: ברח מקטטה כשהוא בגילופין ודרס למוות הולך רגל
פצוע קשה בתאונת פגע וברח בכביש החוף; אותר חשוד
לפני שנה וחצי: בנו השני של הירשזון נחשד בהחזקת סמים


לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.co.il

עדכון ראשון: 11:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully