וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של הירשזון חשוד בהחזקת סמים

איילה חננאל

12.10.2010 / 9:40

המשטרה עצרה את אלרואי הירשזון, בנו של שר האוצר לשעבר, בחשד להחזקת סם מריחואנה מסוג הידרו ושימוש בו. לטענת המשטרה, במהלך החיפוש שנעשה ניסה הירשזון להחביא את הסמים

אבי כהן

(צילום: אבי כהן. עריכה: יאיר דניאל)

אלרואי הירשזון, בנו של שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, נעצר אתמול (שני) בחשד להחזקת סמים לשימוש עצמי. זאת לאחר שבחיפוש שנערך לו מחוץ לביתו של חבר נמצא חומר החשוד כמריחואנה מסוג "הידרו". הירשזון שוחרר בערבות עצמית של 2,000 שקלים.

החיפוש נערך על בסיס מידע מודיעיני, ובמשטרה טוענים כי תחילה התנגד הירשזון לחיפוש ואף ניסה להכשיל את השוטרים ולהסתיר את הסמים. בחיפוש נמצאו כעשרה גרמים של "היידרו", ובחיפוש דומה שנערך בבית חברו של הירשזון בתל אביב נמצאו כשלושים גרם מאותו הסם.

אברהם הירשזון, אביו של אלרואי, מרצה בימים אלה עונש מאסר של חמש שנים וחמישה חודשי מאסר בפועל, לאחר שהורשע בגניבת כשני מיליון שקלים מהסתדרות העובדים הלאומית (הע"ל) וכן בהלבנת הון, מרמה והפרת אמונים ורישום כוזב במסמכי תאגיד.

בשלב הטיעונים לעונשו של אביו, אף פנה אלרואי הירשזון לבית המשפט ואמר: "אני פונה היום לבית המשפט ומבקש רחמים על אבא. רק לאחרונה זכה אבי לחבק נכד ראשון. אינני יודע כיצד ישרוד ויעמוד בעונש מאסר. גזר דין של מאסר לאבי הוא גזר דין מוות. בשמי, בשם אחיי ובשם הזיכרון של אימא אני מבקש מכבודה את מידת הרחמים".

"לא היה נעצר אם לא היה בן של אישיות מוכרת"

עורכי דינו של הירשזון מסרו לאחר מעצרו כי "כעולה מבקשת המעצר, אלרואי נעצר אמש בחשד לאחזקת ג'וינט אחד של גראס לשימוש עצמי, ובחשד להפרעה לשוטר במילוי תפקידו. ברור לכל שאלמלא היה מדובר בבנו של אישיות מוכרת הרי שהעניין היה מסתיים בבירור קצר, אם בכלל. למרבה הצער בחרה המשטרה להותיר את אלרואי במעצר למשך כל הלילה, ולהביאו הבוקר לפני שופט, תוך שהיא מבקשת להאריך את מעצרו לתקופה של לא פחות משלושה ימים. בית המשפט דחה את בקשת המשטרה, בדיון שערך דקות ספורות בלבד, תוך שהוא הביע את מורת רוחו מעצם הבקשה, וקבע: "אין הצדקה להמשך מעצרו של החשוד, וניתן להמשיך את החקירה, ואומר בעדינות - הלא מאד מורכבת, שעה שהחשוד משוחרר בתנאים".

עורכי דינו של הירשזון הוסיפו ואמרו כי "החלטתו החד משמעית של בית המשפט, והעובדה שאלרואי הירשזון שוחרר בערבות עצמית של 2,000 ש"ח בלבד, מדברת בעד עצמה. אנו תקווה, כי בכך יבוא עניין פעוט זה לכלל סיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully