וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחווה" לראש הממשלה: מחלף על שם אביו בירושלים

המחלף יקרא על שמו פחות משנה למות אביו של ראש הממשלה המכהן.לדברי אחד מחברי וועדת השמות, "זו התחנפות בריש גלי לראש הממשלה". העירייה: "ההחלטה נעשתה לפי החוק והנהלים"

פחות משנה למותו, מחלף חדש בין עטרות לירושלים שנבנה בימים אלו בירושלים יקרא על שמו של פרופסור בן ציון נתניהו. אביו של ראש הממשלה המכהן נפטר באפריל השנה וכבר זכה להנצחה בדמות שמו של המחלף החדש, שעתיד לחבר בין בגין צפון לפסגת זאב ושכונות צפון העיר ישירות לבגין. שמו של המחלף התקבל בוועדת השמות שהתכנסה בעיריית ירושלים.

"ההחלטה הזו היא מפוקפקת מאוד", אמר היום (שני) מאיר מרגלית, חבר וועדת השמות וחבר מועצת העיר מטעם מרצ. "זאת התחנפות בריש גלי לראש הממשלה". לטענתו של מרגלית, הוא בדק את הנהלים וגילה כי העירייה אומנם המתינה את הזמן הנהוג לאחר מותו אך בשביל לקרוא למחלף בירושלים על שם אדם, משפחתו צריכה לתרום כ-25 אלף שקלים לעירייה, דבר שלא התקבל במקרה של נתניהו.

מעיריית ירושלים נמסר כי "ההחלטה על הנצחת בן ציון נתניהו נעשתה על-פי החוק והנהלים, לאחר שוועדת אישי הציבור שהינה וועדה מקצועית-עצמאית, המליצה לעירייה פה אחד להנציח את פרופ' בן ציון נתניהו ולקרוא מחלף בכביש בגין על שמו מן הטעמים שפרופ' נתניהו ז"ל היה אישיות דגולה, יוצאת דופן המלווה למעלה ממאה שנה את המאבק על הקמת מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully