וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ג'יהאד בן ה-3 הלך לגן עם חולצת "אני פצצה"

אמו של הילד חשודה כעת בתמיכה בטרור. בגב החולצה נכתב שמו ומתחתיו תאריך הלידה של ג'יהאד: "נולדתי ב-11 בספטמבר". מה העונש הצפוי לה בצרפת?

טרור נוסח צרפת: אם מוסלמית ששלחה את בנה בן השלוש לגן עם חולצה עליה נכתב "אני פצצה", חשודה בתמיכה בטרור. על גב חולצתו של הבן, ג'יהאד שמו, נכתב בצרפתית: "נולדתי ב-11 בספטמבר". ה"סאן" הבריטי מדווח כי משפטה של האם ייפתח בקרוב בצרפת, לאחר שהגננת של בנה דיווחה על התקרית למשטרה המקומית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם הסבירה כי בנה קיבל את החולצה במתנה מדודו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנו תומכים באופן מלא בהאשמות שהועלו נגד האישה הזו על שהסיתה לטרור באחד ממוסדות החינוך שלנו", אמר טיירי לגנאו, ראש העיר סורג'ס שבדרום צרפת, בה אירע המקרה. "מדובר בפעולה חסרת אחריות לחלוטין מצד אמו של הילד, שהשתמשה בבנה כדי לקדם אמונה פוליטית אלימה משלה".

האם, גרושה בת 32, הסבירה כי בנה קיבל את החולצה במתנה מדודו. היא הבהירה כי הכיתוב שהופיע על גבי החולצה לא נועד ליצור פרובוקציה. עוד היא הדגישה כי תאריך הלידה האמיתי של בנה הוא אכן 11 בספטמבר, היום בו אירע אסון התאומים בניו יורק. משפטה של האם ייפתח ב-19 בדצמבר. בית המשפט צפוי להטיל עליה עונש מאסר על תנאי וכן קנס בגובה של עד כאלף דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully