וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ': נתניהו וליברמן הביאו את ההכרזה באו"ם

בימין ובשמאל ביקרו את הממשלה בעקבות שדרוג הרשות הפלסטינית למעמד של משקיפה שאינה חברה באו"ם. גלאון: "סטירת לחי מצלצלת לנתניהו". בנט: "התרחש פיגוע מדיני בישראל"

יו"ר העבודה שלי יחימוביץ' מתחה היום (שישי) ביקורת על הממשלה בעקבות החלטת עצרת האו"ם להכיר ברשות הפלסטינית כמדינה משקיפה שאינה חברה בארגון. "עצרת האו"ם, בצעד חד-צדדי, מזיק לישראל, כישלון מדיני ודיפלומטי, מכריזה על הרשות הפלסטינית כמדינה לא חברה, משקיפה. מעמד סימבולי", אמרה יחימוביץ' בהצגת רשימת מפלגתה לכנסת הבאה.

שלי יחימוביץ' פריימריז במפלגת העבודה, בית ברל, כפר סבא, נובמבר 2012. נמרוד סונדרס
"כשלון כואב". יחימוביץ' הבוקר/נמרוד סונדרס

"מי הביא את ההכרזה על מדינה פלסטינית? נתניהו וליברמן, עם הרטוריקה הנוקשה, הלוחמנית והם אלה שמביאים לאותה החלטה אומללה באו"ם, הם במו ידיהם, זה מה שקורה כשלא לוקחים שליטה על תהליך", האשימה יחימוביץ'. "כשחושבים שכשאתה מכריז קיפאון אז כל העולם סביבך יקפא ויעצום את עיניו נוכח מה שקורה במזרח התיכון. צריך לקחת בחזרה את השליטה על התהליך המדיני, לא לתת לחמאס לקבוע לנו מה יהיה העתיד שלנו. זה כישלון מהדהד וכואב".

"פיגוע מדיני בישראל"

יו"ר מרצ, חברת הכנסת זהבה גלאון, הגיבה אף היא להחלטה או"ם על מדינה פלסטינית ואמרה: "מדינות העולם נתנו לביבי נתניהו סטירת לחי מצלצלת. עתה, משהוקמה המדינה הפלסטינית, הגיע הזמן להקים את הפרטנר הישראלי. זוהי ההזדמנות שלנו לנהל את המשא ומתן עם הפלסטינים, על ידי מדינאות ושגרירים שיביאו לקץ הסכסוך, ולא על ידי גנרלים ורובים, שרק מנציחים את אותו".

יו"ר מפלגת הבית היהודי, נפתלי בנט, ציין כי אמש התרחש "פיגוע מדיני בישראל, ואלה הרגעים האחרונים לעצור אותו". בנט אמר כי "הליכוד, שהודיע שהוא בעד מדינה פלסטינית, לא יכול באופן טבעי להסביר מדוע הוא מנסה לעצור את הקמתה. אני קורא לראש הממשלה להודיע שהוא חוזר בו מהסכמתו למדינה פלסטינית, ואזי ממילא יוכל להסביר לעולם מדוע אין לאשר את הקמתה. מצב של סכיזופרניה לאומית אינו בריא לישראל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully