וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה עשו סוס פוני וזברה ברחובות ניו יורק?

החיות תועדו כשהן דוהרות סביב מגרש חניה בסטטן איילנד. לאחר שנלכדו, התברר כי הן שייכות לתושב העיר שהחזיק אותן בחצר האחורית של ביתו בניגוד לחוק. "הזברה מאוד שובבה"

תמונות גולשים

זברה רודפת אחר סוס פוני - זהו המחזה שנגלה אתמול (רביעי) לעיני עוברי אורח המומים ברובע סטטן איילנד שבניו יורק. המרדף כולו צולם על ידי בעל חנות במרכז מסחרי, שהבחין בשניים מתחמקים בקושי ממכוניות ואוטובוסים במגרש החנייה מעבר לחלון. "הם חלפו על פניי בריצה והקיפו את המגרש" סיפר זכריה אושר לניו יורק טיימס. "הם הגיעו בדהרה, הפוני הוביל והזברה הייתה מאחוריו".

המקרה המשונה נותר תעלומה במשך שעות לאחר הפרסום בעיתון מקומי בסטטן איילנד, אולם בסופו של דבר התברר כי החיות ברחו מביתו של אדם הגר בקרבת מקום, בעל חיבה לחיות מחמד בלתי שגרתיות. הבעלים, ג'ובאני שיריפה, הסביר כי השניים ברחו לאחר שהאכיל אותן ושכח לסגור את הגדר. לדבריו, שמו של הפוני בן ה-14 הוא קספר, וגור הזברה, בן ארבעה חודשים, הוא ראזי – קיצור לפפראצי.

מהמשטרה נמסר כי קספר וראזי נלכדו כחצי שעה לאחר תחילת ההרפתקה בתפוח הגדול, והושבו לבעליהם ללא פגע. שיריפה, מנגד, טוען כי המשטרה כלל לא הייתה מעורבת, והוא זה שהצליח לפתות את החיות חזרה לביתו באמצעות מזון. מדובר בבריחה השלישית של ראזי הזברה, ששב לחצר האחורית של הבית בן שתי הקומות בו מתגורר שיריפה בן ה-31 עם הוריו.

שיריפה מספר כי קנה את הזברה לצורך הקמת גן חיות מאולתר שהציב ביריד בעיר בחודש שעבר, אולם החליט לשמור אותה לעצמו. "תמיד רציתי זברה, כי לאף אחד אין חיית מחמד כזו", אמר. לדבריו, הוא גילה שגידול זברה בחצר האחורית היא משימה קשה מכפי שחשב. "הוא תינוק, הוא מאוד שובב ליד אנשים חדשים. אבל זה משתפר", אמר, והוסיף כי הוא מתכנן להעביר את ראזי לאורווה בניו ג'רזי בחודש הבא. עם זאת, מאחר שהחזקת זברות באופן פרטי בניו יורק נחשבת עבירה על החוק, המרדף משך גם את תשומת לבן של הרשויות בניו יורק והן פתחו בחקירת המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully