וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פרה ברחה מהרפת - והתייצבה בתור למקדונלד'ס

"טובה, אך עקשנית" - כך הגדיר בעליה של דארסי את הפרה מקולורדו. האופי הזה, הוא כנראה שהוביל אותה להימלט הישר אל המק-דרייב הקרוב: "רק רצתה צ'יפס, וגם מילקשייק תות"

רויטרס

מה קורה כשפרה נכנסת לסניף של מקדונלד'ס? לא, זו לא התחלה של בדיחה - זה בדיוק מה שקרה לפרה דארסי, מהעיירה בראש במדינת קולרדו, ארה"ב. דארסי, שבעליה מגדירים אותה "פרה טובה אך עקשנית", כנראה לא קיבלה די תשומת לב בבית, ולכן ברחה מהרפת, והתייצבה בכניסה למק-דרייב, כ-800 מטרים משם. "קיבלנו שיחה מהמוקד, בה שאלו אם לבן שלי יש פרה חולבת", סיפרה לרויטרס סנדי ווין, בעלת החווה. "אמרתי: 'כן, יש לו פרה חולבת', והיא אמרה לי שהיא הגיעה למקדונלד'ס".

המקרה המוזר תועד בידי אחד מעובדי הסניף, שצילם את דארסי מבעד לחלון. בנה של בעלת החווה, זאק, סיפר כי הוא אינו מאמין שהפרה ידעה מה מוכרים במסעדת המזון המהיר, כשהחליטה לבוא דווקא לשם."אני חושב שהיא רצתה קצת צ'יפס ומילקשייק תות", התלוצץ. הבן הצעיר, לוקאס, לעומת זאת, הביע חשש לגורלה של הפרה: "חשבתי שהם עומדים לכלוא אותה".

בסופו של דבר, הכל נגמר ברוח טובה: דארסי הוחזרה בשלום אל החווה בה היא מתגוררת, מבלי "כתב אישום", והצליחה לחמוק מגורל דומה לזה של אחיותיה המוגשות במק-דרייב בתוך לחמניות, נכון לעכשיו.

ההשראה: מולי הפרה, שברחה מבית המטבחיים
והאם גורלו של כבש ייקבע במשאל באינטרנט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully