וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף העולם בדצמבר? בכפר קטן בצרפת כבר נערכים

26.11.2012 / 12:50

ב-21 בדצמבר מסתיים לוח השנה של שבט המאיה ולפי המאמינים עמו מגיע גם סוף העולם. אלא שעל פי האמונה, חייזרים יצילו את מי שישהה בכפר בוגראש, בו "נערכים לכל תרחיש"

צילום: רויטס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

לוח השנה של בני שבט המאיה צפוי להסתיים בעוד פחות מחודש, ב-21 בדצמבר. אלפים מאמינים שיחד עם סיומו של לוח השנה הזה, יבוא לקיצו גם העולם. לאחרונה נפוצו שמועות ברחבי האינטרנט, לפיהן הכפר בוגראש, השוכן למרגלות הרי הפירנאים שבדרום צרפת, יהיה היחיד שישרוד את סוף העולם. על פי האמונה, חייזרים שמסתתרים בתוך הרי בוגראש ימריאו עד לשמיים ויאספו עמם את בני האנוש שישהו באזור.

בכפר חוששים מהצפה המונית של מאמינים מצד אחד, וסקרנים מצד שני, ביום הדין. ראש מועצת בוגראש קרא להמונים שלא להגיע לכפר הקטן. "המסר שלי מאוד פשוט", הסביר ז'אן-פייר לורד. "אני אומר לאנשים: אל תבואו לכאן לבוגראש מהסיבה הפשוטה שלא יהיה שום דבר לראות כאן. אז אני מתעקש - אל תבואו לכאן, במיוחד משום שתהיה פה בעיקר משטרה".

האם הכפר הקטן בדרום צרפת ישרוד את סוף העולם?. רויטרס
על פי האמונה, חייזרים שמסתתרים בתוך הרי בוגראש ימריאו עד לשמיים ויאספו עמם את בני האנוש שישהו באזור/רויטרס

למרות שמפקד המשטרה המחוזית אינו מתרגש מקץ העולם, הוא בהחלט נערך במלוא הרצינות. "אני לא חושב שמשהו רציני יקרה בבוגראש ב-21 בדצמבר, או שתהיה נהירה אדירה של אנשים, אבל כשלוקחים בחשבון את ההתעניינות האדירה שהנושא הזה יצר בתקשורת, עלינו לקחת בחשבון את כל סידורי האבטחה ולהיות מוכנים לכל תרחיש", אמר אריק פרייסלינרד. "בין אם יהיו 300 איש או 3,000, 50 שוטרים יוצבו בכפר, 50 אחרים מסביב לו, ואחרים יבצעו משימות ויהיו מוכנים כגיבוי".

200 תושבי הכפר בעיקר מקווים שהשקט שלהם יישמר. "אני חושב שזה קשקוש מוחלט, אני לא חושב שיש כאן עב"מים מתחת להרי בוגראש", אמר באדישות ז'אן-לוק בילארד, תושב הכפר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully