וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: מאסר לזוג תיירים שקיים יחסי מין במונית

רבקה בלייק וקונור מקרודמנד הכירו שעות אחדות לפני ששתו יחד לשוכרה ועלו על מונית מחוץ לפאב אירי מקומי. בית המשפט לא השתכנע מאמתלותיהם - וגזר עליהם שלושה חודשי מאסר

צעירה בריטית וצעיר אירי נידונו אתמול (חמישי) לשלושה חודשי מאסר בדובאי בעקבות הרשעתם בקיום יחסי מין במושב האחורי של מונית בה נסעו. בית המשפט קבע כי רבקה בלייק וקונור מקרדמונד, שהכירו רק באותו ערב בו אירע המקרה, קיימו יחסי מין מלאים – ובעירום, לאחר ששתו לשוכרה במשך כעשר שעות.

בלייק בת ה-29 ומקרדמונד בן ה-28 נעצרו ב-4 במאי. על פי כתב האישום, השניים הכירו בבר של בית המלון "רוטאנה", בשעה שבית המלון הציע מבצע של "שתה כפי יכולתך ב-35 אירו". הם השיקו כוסות וודקה ויין לבן. בהמשך הם אף עברו לפאב אירי סמוך והמשיכו במלאכת השתייה. לאחר שעות של בילוי, סמוך לשעה 22:30, הם עצרו מונית מחוץ לפאב.

רבקה בלייק וקונור מקרודמנד, שהורשעו בקיום יחסי מין במונית בדובאי, בצאתם מבית המשפט, 22 בנובמבר 2012. רויטרס
בלייק ומקרודמנד לצד עורך דינם מחוץ לבית המשפט בדובאי, אתמול/רויטרס

בעדותו סיפר הנהג הפקיסטני, קייסר חאן בן ה-29, כי השניים נראו מבולבלים ושינו תכופות את בקשתם לאן ברצונם להגיע. הוא שחזר גם כי במהלך הנסיעה, מקרודמנד – שהודה כי שתה קודם לכן שש או שבע כוסות וודקה, המשיך ללגום מבקבוק. בלייק, אגב, הודתה כי שתתה ארבע כוסות וודקה וחמש כוסות יין.

"אמרתי לו שאסור לשתות אלכוהול בתוך המונית, אך הוא המשיך לשתות וזרק את הבקבוק מהחלון", סיפר הנהג בעדותו והוסיף כי לאחר מכן, כשהביט במראה, ראה את בלייק יושבת על ירכיו של מקרדמונד. "היא הייתה עירומה, זזה מעלה ומטה והשמיעה קולות". לדבריו, ברגע זה הוא עצר את המונית משהבחין בניידת משטרה שחלפה במקום וקרא לקצין המשטרה.

"נקשתי על החלון כדי שיחדלו"

הקצין, עבדאללה עובייד חמיס, סיפר כי כשהתקרב לרכב לראות במה מדובר, הוא שם לב שבני הזוג ממשיכים בשלהם ונקש על חלון המונית. "הם המשיכו לקיים יחסי מין במשך ארבע דקות ואז נקשתי על החלון כדי שיחדלו ויתלבשו", שחזר. "החולצה של הגבר הייתה פתוחה, מכנסיו הגיעו עד הברכיים והאישה לא לבשה תחתונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מונית בדובאי, אילוסטרציה. AP
השניים טענו גם כי נהג המונית התלונן עליהם בגלל ש"תפסו" אותו נוסע בדרך עקיפה/AP

נהג המונית אף סיפר כי בלייק הציעה לו "הרבה כסף" בתמורה לכך שיספר בבית המשפט שהשניים רק התנשקו, אך הוא סירב. סנגורם של השניים אף ניסה לטעון כי לא ייתכן שהם קיימו יחסי מין כיוון שבלייק הייתה בתקופת המחזור החודשי. כמו כן, הם טענו גם כי נהג המונית התלונן עליהם בגלל ש"תפסו" אותו נוסע בדרך עקיפה.

בינתיים, בני הזוג שוחררו בערבות, עד להגשת ערעור בעניינם. את חג המולד את ייאלצו לבלות בדובאי, לאחר שדרכוניהם הוחרמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully