וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג' לא, ד' כן - מי לומד בראשון לציון?

בעקבות פגיעת הרקטה, מחצית מהילדים יישארו בבית. בכמה מבתי הספר היסודיים אין לימודים כלל - בגנים דווקא יש, וגם בי"ב. מבולבלים? זה הולך ככה

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן

ראשון לציון הצטרפה אמש לרשימה ארוכה של יישובים, אשר ספגו פגיעות ישירות מהרקטות של עזה. הבוקר (רביעי), 90 קילוגרם חומר הנפץ שפגעו בבניין משבשים את שגרת חייהם של ילדי העיר. בבתי הספר היסודיים יתקיימו הלימודים רק בכיתות ד'-ו', ואילו בעל-יסודיים - בכיתות ט' ו-י"ב בלבד. הלימודים בבתי הספר היסודיים רזאל, מאורות, מרכז רון, ישורון ורמז לא יתקיימו כלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מוסדות החינוך המיוחד לא יפתחו את שעריהם הבוקר. עם זאת, יימשכו כרגיל ההסעות למוסדות החינוך המיוחד שמחוץ לעיר, באזורים שאינם תחת איום טילים ישיר. גני הילדים יפעלו בראשון לציון כרגיל. כדי להגביר את תחושת הביטחון בקרב הילדים וההורים בעיר, יפקדו את בתי הספר והגנים חיילים במדים, נציגי פיקוד העורף.

על מתכונת הלימודים החלקית החליטה העירייה בעקבות הערכת מצב מחודשת ובתיאום עם פיקוד העורף. העיקרון המנחה: לנסות לקיים את השגרה עד כמה שאפשר - אך בכפוף להימצאותם של מקלטים וחדרי ביטחון במוסדות החינוך. בעירייה מדגישים כי המתכונת החריגה תקפה בינתיים ליום אחד בלבד, ויש לשוב ולהתעדכן בהמשך השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully