וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזה בדרום: 3 נעצרו בחשד לפריצה לבתים ולבתי עסק

19.11.2012 / 17:58

המשטרה עצרה מספר חשודים בניצול המצב בדרום לצורך פריצה לבתים, בתי עסק וכלי רכב נטושים; במשטרה מזהירים גם מפני ביצוע מתיחות אכזריות על חשבון התושבים

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

(נמשך הירי לדרום - מטח נורה לאשקלון)

לצד גילויי סולידריות ברחבי המדינה, המצב הביטחוני בישראל מביא עמו תופעות יפות פחות. במחוז דרום של משטרת ישראל עצרו הבוקר (שני) מספר אנשים, שעל פי החשד השתייכו לכנופיה אשר ביצעה מעשי ביזה רבים מאז החל המבצע "עמוד ענן" בשבוע שעבר. "המשטרה תפעל בחריפות נגד עבריינים ופורעי חוק, אשר ינצלו את מצב החירום לצורך ביזה ופעילות פלילית", נמסר מהמשטרה.

הכנופיה כוללת, על פי החשד, שני גברים ונער, שניהם תושבי באר שבע, שנתפסו על ידי שוטרי סיור בזמן שניסו לפרוץ לכלי רכב. חקירתם העלתה כי השלושה ניצלו, לכאורה, את העובדה שחלק מתושבי העיר עזבו את בתיהם עקב המצב הביטחוני. בימים האחרונים, פרצו החשודים לשבעה בתים, לשלושה בתי עסק ולכלי רכב שבו הם נתפסו על חם. במהלך החקירה קשרו השלושה חשודים נוספים למעשים, ובמשטרת מחוז דרום ציינו כי צפויים מעצרים נוספים. בהמשך תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תושבי הדרום בזמן אזעקת צבא אדום. רויטרס
יש מי שמנצלים את מצוקת האנשים בזמן האזעקה/רויטרס

בנוסף, שמים במשטרה דגש על שמירה על כלי רכב רבים השייכים לחיילי מילואים, אשר הושארו במקומות שונים ברחבי הדרום. החשש הוא כי גורמים עברייניים ינסו לגנוב את כלי הרכב הנטושים הרבים.

במשטרה ציינו כי הם רואים בחומרה את תופעת הביזה במהלך ימי הלחימה. מפקד מחוז דרום, ניצב יורם הלוי, שרק בשבוע שעבר נכנס לתפקידו, אמר כי "בפרוץ הלחימה בדרום הצהרתי בכל הזדמנות כי נגלה אפס סובלנות כלפי מעשי ביזה. הנחיתי את מפקדי המרחבים לתת עדיפות ראשונה ועליונה לאיתור מידי של חשודים שינצלו את המצב הביטחוני והוריתי להקצות את כל האמצעים והמשאבים לאיתורם ומעצרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully