וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה פגעה בבית בבאר טוביה, יירוטים מעל נתיבות

רמי שני

16.11.2012 / 23:20

ירי הרקטות מרצועת עזה אינו פוסק: אחרי הרקטה שנפלה באזור גוש עציון, שלוש רקטות התפוצצו בבאר טוביה. מספר בני אדם לקו בחרדה. מערכת כיפת ברזל יירטה ארבע רקטות באשדוד

צילום חובבים, עריכה: יאיר דניאל

הירי נמשך: מספר רקטות נורו הערב (שישי) לעבר שטח ישראל, שתיים מהן יירטה מערכת כיפת ברזל מעל נתיבות. בשטח המועצה האזורית באר טוביה נפלו מוקדם יותר הערב שלוש רקטות, מתוכן רקטה שפגעה בבית. נזק רב נגרם למבנה, ומספר בני אדם לקו בחרדה. רקטה אחרת התפוצצה ברחוב, סמוך לבית, ורכב שחנה באזור נשרף כליל. לא היו נפגעים. הרקטה השלישית פגעה באזור התעשייה בבאר טוביה וגרמה נזק רב למחסנים במקום. נוסף על כך, מערכת כיפת ברזל יירטה ארבע רקטות באשדוד.

מוקדם יותר רקטה נפלה רקטה באזור גוש עציון, ואזעקה נשמעה באזור ירושלים, כמו גם במבשרת ציון, מוצא עילית, ביתר עילית, מעלה החמישה, אורה, הר אדר אפרת, צור הדסה, נווה צוף וגבעת זאב. עדי ראייה דיווחו כי נשמעו פיצוצים ודובר מד"א מסר כי לא ידוע על נפגעים. הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, נטלה אחריות על ירי הרקטה לעבר אזור גוש עציון. רקטה אחרת התפוצצה הערב במפעל במועצה האזורית שער הנגב וגרמה לו לנזק רב.

תמונות שר הביטחון אהוד ברק, יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בלשכת רה"מ בקריה, תל אביב, אוקטובר 0012.. משרד הביטחון
הרקטות ממשיכות לפגוע בשטח ישראל. נתניהו וברק/משרד הביטחון

ירון שפירא, תושב מבשרת ציון, סיפר לוואלה! חדשות כי "שמעתי אזעקה, אבל אף אחד בכלל לא חשב לרדת למקלט. שמעתי כמה דקות אחר כך מחברים שהם שמעו פיצוץ וחלקם אמר אפילו שלושה פיצוצים". שפירא סיפר כי הוא לא האמין שאזור מגוריו ייכנס לטווח הטילים, והוסיף: "גם לא האמנתי שיהיו נפילות במרכז ולא יהיה צו 8 כולל הכרזת מלחמה. כנראה שאנחנו מדינה שאוהבת לספוג".

רחלי טסטה, תושבת ההתנחלות תקוע שבאזור גוש עציון, סיפרה כי "האזעקה הפתיעה אותנו מאוד, היינו בשוק. בהתחלה בכלל חשבתי שמדובר בחדירה ליישוב. בכל מקרה הכנסתי את כל מי שהיה בבית, כולל החברים של הילדים, לממ"ד". היא הוסיפה כי "כל היישוב נרתם בימים האחרונים לאירוח משפחות מהדרום, ומוזר לנו מאוד שזה הגיע אפילו אלינו".

מבצע "עמוד ענן" - כותרות אחרונות:
ברק ביקש לגייס כוחות מילואים נוספים
מאז תחילת המבצע: צה"ל תקף 500 יעדים בעזה
מורסי: אם ישראל לא תפסיק, היא תרגיש את זעמנו

  • עוד באותו נושא:
  • עמוד ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully