וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאז תחילת המבצע: צה"ל תקף 500 יעדים בעזה

חיל האוויר תקף בשעות האחרונות כ-40 יעדים ברחבי הרצועה. במקביל, כוחות מחטיבת גולני החלו להתפרש באזור אוגדת עזה לקראת פעולה קרקעית אפשרית

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

צפו בשידור החי מעזה

LIVE

ממשיכים לתקוף מהאוויר ונערכים לפעולה קרקעית: מאז תחילת מבצע "עמוד ענן" ועד הערב (שישי), צה"ל תקף כ-500 יעדים ברצועת עזה. בשעות האחרונות תקף חיל האוויר כ-40 יעדים, וחיל הים תקף שלוש מטרות. אחת מתקיפות חיל האוויר הערב הייתה ניסיון כושל לחסל את מח"ט רפיח של חמאס. במקביל, כוחות של חטיבת גולני החלו להתפרש באזור אוגדת עזה לקראת פעולה קרקעית אפשרית.

לפי נתוני צה"ל, מאז תחילת המבצע ועד הערב נפלו בשטח ישראל 335 רקטות, מתוכן 36 היום. מערכת כיפת ברזל ביצעה כ-184 יירוטים, מתוכם 86 היום.

"עמוד ענן" - היום שלישי: נמשך הירי לעבר ישראל. רויטרס
ירי הרקטות נמשך, ועימו גם תקיפות צה"ל/רויטרס

מקורות פלסטינים דיווחו, כי בדרום הרצועה הותקפו בשעות האחרונות מהאוויר אזור מנהרות ההברחה, אזור קרארה שליד ח'אן יונס, וכן האזורים עבסאן אל-כבירה, מען ועבסאן אל-ג'דידה שליד ח'אן יונס. כמו כן, דווח על תקיפות באזור צפון הרצועה ובמרכזה. על רקע ההסלמה בעזה, נמסר כי יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן יישא דברים בשעה שש וחצי בערב.

מאז תחילת המתקפה הישראלית על עזה ועד עכשיו דווח על 22 הרוגים ו-245 פצועים ברחבי הרצועה. בשעות הצהריים חוסל איסמעיל קנדיל, פעיל הזרוע הצבאית של חמאס, באזור ח'אן יונס. בג'בליה מתה מפצעיה אישה שנפגעה הבוקר בתקיפה. במקביל, דווח על תקיפות של שטחים פתוחים באזור בית חאנון שבצפון הרצועה.

עוד דווח, כי מאות פלסטינים יצאו להפגין במספר מוקדים בגדה המערבית, בעיקר בכאלה שנערכות בהן הפגנות שבועיות כמו כפר קדום, בילעין, כפר מעסרה וכו'. נוסף על כך, דווח על הפגנות בטול כרם, קלקיליה וג'נין. הפלסטינים גם דיווחו, כי צעיר פלסטיני בן 22 בשם מוחמד ג'ומעה נפצע קשה בראשו כתוצאה מירי רימון גז שנורה ישירות אליו. גם במוקדים אחרים דווח על עימותים בין צה"ל לבין מפגינים פלסטינים.

מבצע "עמוד ענן" - כותרות אחרונות
שתי רקטות נורו לתל אביב; "ראיתי את הרקטה נופלת"
חמאס: "לא דיברנו עם מצרים על הפסקת אש"
היום השלישי של המבצע: עדכונים שוטפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully