וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג הגראד נטמן, אזעקת צבע אדום קטעה ההלוויה

16.11.2012 / 16:29

יצחק אמסלם, שנהרג מפגיעת גראד בקריית מלאכי, הובא למנוחות. במהלך ההלוויה נאלצו הנוכחים לתפוס מחסה ולהשתטח על הרצפה עקב אזעקה. "שזה יפסיק כבר", צעקו האנשים

הלוויה ואזעקה: יצחק (איציק) אמסלם (24) שנהרג אתמול מפגיעת רקטת גראד בקריית מלאכי, הובא היום (שישי) למנוחות בבית העלמין בעיר. מסע ההלוויה היה מתוח בעקבות אזעקת צבע אדום שנשמעה תוך כדי ההספדים. עם הישמע האעזקה, נכנסו הנוכחים מתחת לתקרה של חדר ההספדים, וחלקם גם השתטחו על הרצפה. בתום האזעקה, צעקו חלק מהנוכחים: "שזה יפסיק כבר". ההלוויה הייתה מהירה יחסית מחשש לנפילת רקטות נוספות.

עליזה אמסלם, אמו של יצחק, זעקה עם כניסתה לבית העלמין: "אלוהים, למה לא לקחת אותי במקומו? אני לא רוצה לחיות". במהלך ההלוויה הגיעה אחותו של יצחק אמסלם, שנחתה זמן קצר קודם לכן בשדה התעופה לאחר שחזרה בבהילות מדרום אמריקה. כניסתה לבית העלמין גרמה לנוכחים לבכות מהמפגש בנסיבות הקשות הללו.

בין המנחמים בהלוויה היה השר מיכאל איתן, שאמר: "יצחק, נפלת במערכה על קיומה של מדינת ישראל. זו מלחמה שרוצים להשמיד את מדינת ישראל במעשי רצח ללא הבחנה. הם מנסים להחליש אותנו, אבל הם לא יצליחו. נתעשת, נאזור כוחות, ניתן גיבוי לחיילי צה"ל, ונמשיך לפעול לחיסול הטרור".

הלוויתו של איציק אמסלם שנהרג מפגיעת רקטה בקריית מלאכי, נובמבר 2012. שלומי גבאי
האזעקה קטעה את ההלוויה/שלומי גבאי

"איציק, בוא הביתה"

גם ראש העיר קריית מלאכי מוטי מלכא נשא הספד בהלוויה. במהלך דבריו קראו לו מספר אנשים להתפטר, בטענה שהוא תמך באריאל שרון שיזם את ה"התנתקות" מעזה. לדבריהם, היא זו שגרמה לירי רקטות גם לקריית מלאכי. חלק מהנוכחים זעמו על ההפרעה למהלך ההלוויה, ואחד הצועקים הורחק מהמקום בטענה שאינו מכבד את המת.

לקראת תום ההלוויה, זעקה האם עליזה: "איציק, בוא הביתה. אני רוצה אותך בבית" ואביו דוד נשכב על הקבר הטרי, ואמר תוך כדי בכי קורע לב: "איציק שלי, תצא איציק תצא".

נוסף על יצחק אמסלם, נהרגו מפגיעת רקטת הגראד מירה שארפ ואהרון סמאג'ה. השניים הובאו אמש למנוחות.

מבצע "עמוד ענן" - הכותרות האחרונות:
שתי רקטות נורו לתל אביב; "ראיתי את הרקטה נופלת"
נשיא מצרים לישראל: "הפסיקו את ההרפתקה הזו"
היום השלישי של "עמוד ענן": עדכונים שוטפים

  • עוד באותו נושא:
  • עמוד ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully