וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל צה"ל נפצע קל מקליע תועה שנורה מכיוון סוריה

15.11.2012 / 12:36

אחרי התגובה הישראלית לירי מסוריה, זליגת הקרבות נמשכת. חייל נשרט קלות במהלך עבודות הנדסיות על גדר המערכת בצפון הארץ וקיבל טיפול רפואי במקום

צילום: שגב דהן, עריכה: גדי וינסטוק

חייל צה"ל נפגע היום (חמישי) מקליע תועה במהלך עבודות הנדסיות על גדר המערכת בצפון הארץ. החייל נשרט קלות וקיבל טיפול רפואי במקום. גורם צבאי מסר כי מדובר בקליע תועה שנורה לעבר שטח ישראל במהלך הקרבות בין הצבא הסורי למורדים.

אתמול ביקרו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק ברמת הגולן, ערכו תצפית לעבר הנקודה שצה''ל השיב אליה אש מוקדם יותר השבוע ושמעו סקירות מפי סגן הרמטכ''ל אלוף יאיר נוה, ומפקד פיקוד הצפון, אלוף יאיר גולן. "יש שני אתגרים מיידיים: האחד הוא ירי על כוחותינו ושטחנו, והשני הוא ניסיונות הסתננות. אני מתרשם שצה''ל פועל היטב כדי לעמוד באתגרים האלו. מעבר לכך, ישנה התהוות חדשה של הממשלה בסוריה. כוחות חדשים של התבקעות המשטר הסורי והתבססות של כוחות עוד יותר עוינים לישראל של הג'יהאד העולמי. אנחנו ניערך לטפל גם בזה'', אמר נתניהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האזור שאליו בוצע הירי היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כן הזהירו גורמי מודיעין בישראל על פי ה"טלגרף" הבריטי, כי לפחות מאתיים מורדים השתלטו על הכפרים ביר עג'ם וברייקא, בהם התנהלה בימים האחרונים לחימה עזה שהורגשה כאמור גם בישראל עם זליגת הקרבות לשטחה.

לדברי גורם, שזוהה כבכיר מודיעין בפיקוד צפון, המורדים באזור משתייכים לארגון סלפי קיצוני בשם "נשרי הגולן", אשר מורכב מחמושים זרים, בהם גם אנשי אל-קאעדה מעירק. הגורם ציין כי הקבוצה מתגאה בכך שלאחר כיבוש סוריה מידי אסד, תפנה גם נגד ישראל. "אנחנו רגילים למצב של מלחמה קרה בין ישראל וסוריה אבל אנחנו רואים לאורך הגבול מצב דומה לזה שבלבנון או בסיני, היכן שממשל חלש נכשל בניסיונו להשליט את ריבונותו באזור שמשמש קבוצות מורדים שונות לתקיפות נגד ישראל", אמר הגורם.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully